خبرگزاری کار ایران

مدیر روابط گروه صنعتی کاپلا:

هواپیمایی ماهان برای انتقال خط تولید نخستین تب‌سنج ملی به کشور، نهایت همکاری را داشت/ تب‌سنج ملی هفته آینده رونمایی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۹۱۹۱۶۷

مدیر روابط گروه صنعتی کاپلا گفت: : مدیران و کارکنان هواپیمایی ماهان برای انتقال خط تولید، لوازم، قطعات و مواد اولیه تب‌سنج ملی به کشور نهایت همکاری را داشتند.

ماکان حائری، مدیر روابط عمومی گروه صنعتی کاپلا، در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا گفت: اولین محموله خط تولید و مواد اولیه دستگاه تب‌سنج لیزری تولید ملی، در سال جهش تولید، به منطقه آزاد انزلی رسید.

وی ادامه داد: مدیران و کارکنان هواپیمایی ماهان برای انتقال خط تولید، لوازم، قطعات و مواد اولیه تب‌سنج ملی به کشور نهایت همکاری را داشتند. به خصوص از خانم نجم‌الدین بابت همکاری‌شان سپاسگزار هستیم.

حائری ادامه داد: انشالله در هفته آینده نشست رونمایی از تب‌سنج ملی با حضور مسئولان، برگزار خواهد شد.

مدیر روابط عمومی گروه صنعتی کاپلا افزود: برای انتقال تجهیزات تولید تب‌سنج ملی به کشور از تمامی مقامات مسئول به خصوص مدیران سازمان مناطق آزاد، منطقه آزاد انزلی، هواپیمایی ماهان، مدیران وزارت بهداشت و مسئولان گمرک تشکر می‌کنیم.

حائری  تاکید کرد: انشالله در ۲۴ الی ۴۸ ساعت آینده ریاست هیئت مدیره گروه صنعتی کاپلا زمان دقیق رونمایی از تب‌سنج ملی را اعلام خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز