خبرگزاری کار ایران

عرضه چهار محصول پرتیراژ ایران‌خودرو در طرح فروش فوق‌العاده

asdasd
کد خبر : ۹۱۷۶۷۴

در نخستین طرح فروش فوق‌العاده گروه صنعتی ایران‌خودرو به مناسبت عید سعید فطر، چهار محصول پرتیراژ این خودروساز از هفتم خرداد ماه سال جاری عرضه می شود.

به گزارش ایلنا، کیوان پناهی مدیر بازار یابی و شبکه فروش ایران‌خودرو با بیان این مطلب گفت: طرح فروش فوق‌العاده در راستای مدیریت بازار و با همکاری وزارت صمت و دیگرسازمان‌های ذیربط و با هدف عرضه خودرو به مشتریان حقیقی صورت می‌گیرد. 

وی افزود: چهار محصول پرتیراژ این خودروساز از جمله، 206 تیپ دو، رانا، پارس تی.یو.5 و 405 اس ال ایکس در طرح فروش فوق‌العاده ایران خودرو عرضه می شود.  

مدیر بازاریابی و شبکه فروش ایران خودرو یادآور شد: با توجه به اینکه سند خودرو در رهن شرکت است، امکان  خرید و فروش برای واسطه ها وجود نخواهد داشت. همچنین اگر خودروی بعد از سه ماه  برای سرویس اولیه به شبکه نمایندگی مراجعه نکند، گارانتی آن باطل می شود.

پناهی به تفاوت‌های فروش جدید با فروش های قبلی اشاره کرد و گفت: در این فروش خودرو پس از طی مراحل متعدد و راستی آزمایی خودرو  به مشتری واقعی و حقیقی خواهد رسید و عملا دست دلالان از بازار کوتاه  می شود.

وی عدم امکان فروش امتیاز ثبت نام را از دیگر مزایای این طرح دانست و افزود: با همکاری وزارت صمت و برنامه ریزهای معاونت فروش ایران خودرو روند دلال بازی و خرید و فروش امتیاز در این مرحله متوقف شده است.

مدیر بازاریابی وشبکه فروش ایران خودرو  ادامه داد: برخلاف فروش های فوری گذشته که زمان تحویل خودرو یک ماه بوده در این نوع فروش جدید زمان تحویل خودرو تا سه ماه است و سند تا یک سال در رهن خواهد بود. 

وی در پایان گفت: در طرح فروش فوق العاده سود مشارکت به مشتریان تعلق نمی گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز