خبرگزاری کار ایران

دستیابی به رکوردهای جدید تولید در نواحی مختلف تولید در فولادمبارکه

asdasd
کد خبر : ۹۱۶۷۵۵

معاون بهره‌برداری شرکت فولادمبارکه با اعلام این خبر اظهار کرد: کارکنان تلاشگر ناحیه آهن سازی توانستند رکورد غرور آفرین تولید ۷۱۶ هزار و پانصد تن آهن اسفنجی در واحدهای احیا به ثبت برسانند و رکورد قبلی این ناحیه با ۷۱۱ هزار و ۵۰۰ تن را که در فروردین ماه امسال به ثبت رسید، بهبود یابد.

به گزارش ایلنا، مختار بخشیان افزود: همچنین در واحد شهید خرازی ناحیه آهن سازی، نیز رکورد تولید ماهیانه آهن اسفنجی به میزان ۲۵۵ هزار و ۷۰۰ تن به ثبت رسید در حالی که رکورد قبلی این قسمت در فروردین ماه به مقدار ۲۵۱ هزار و ۶۰۰ تن بوده است.

معاون بهره برداری فولادمبارکه افزود: در مجتمع فولاد سبا نیز شاهد دست یابی به رکورد تولید ماهیانه کلاف گرم به میزان ۱۳۱ هزار و ۲۰۰ تن بودیم تا رکورد قبلی این مجتمع که در فروردین ماه سال جاری به میزان ۱۲۷ هزار و ۱۹۶ تن به ثبت رسیده بود، افزایش یابد.

وی تصریح کرد: همکاران پرتلاش نورد سرد نیز از این دومینوی رکورد بازنماندند و با تولید ماهیانه ۵۳ هزار و ۷۰ تن محصول در بازپخت شماره ۲ و در زنجیره قلع اندود، رکورد تولید ماهیانه خط تمپر به میزان ۱۳۰۰۷تن، خط قلع اندود به میزان ۱۰۲۴۲ تن و خط برش قلع اندود ۱ به میزان ۴۸۳۸ تن به جمع رکوردهای اردیبهشت ماه اضافه شدند.

بخشیان در پایان گفت: در ماه های ابتدایی سال به دلیل شرایط خاص تولید و مواجهه با کرونا ویروس، محدوریت هایی نیز همراه تلاشگران شرکت شد، ولی با همت و غیرت یک یک این تلاشگران عزیز، توانستیم با همکاری همه کارکنان، کارگران، شرکت‌های پیمانکاری و پشتیبانی به رکوردهای جدید دست یابیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز