خبرگزاری کار ایران

کوره بلند شماره یک ذوب آهن در مرحله نهایی راه اندازی

asdasd
کد خبر : ۹۱۶۶۲۶

شورای معاونین ذوب آهن اصفهان از روند بازسازی کوره بلند شماره یک بازدید کردند . منصور یزدی زاده، مدیر عامل ذوب آهن اصفهان در این خصوص گفت: مراحل نهایی راه اندازی این کوره در حال انجام است و امیدواریم به زودی شاهد راه اندازی آن باشیم.

به گزارش ایلنا، یزدی‌زاده افزود: تنها دغدغه ما به تامین مواد اولیه باز می گردد که این مهم در حال برنامه ریزی است و امیدواریم  سنگ آهن لازم برای فعالیت هر سه کوره بلند را داشته باشیم.

مدیر عامل شرکت تصریح کرد : با وجود شرایط خاص حاصل از شیوع ویروس کرونا ، این بازسازی پیشروی خوبی داشت. هر چند جهت حفظ سلامت کارکنان برنامه را کمی تغییر دادیم اما با تلاش کارکنان ، پیشروی بسیار خوب بود و تاخیر ها جبران شد.

یزدی زاده گفت: بزرگترین ویژگی بازسازی کوره بلند شماره یک این است که تمام فعالیت های مهم از جمله طراحی و اصلاحات  توسط کارکنان شرکت صورت گرفته است . در واقع طراحی تعمیرات در فازهای مختلف ، با تلاش و کوشش و دانش کارکنان به بهترین شکل ممکن صورت گرفت.

مدیر عامل شرکت تصریح کرد : تعویض کامل بلوک های کربنی که به سختی در شرایط تحریم تامین شد ، اصلاح و تغییر سیستم های خنک کننده، توزین، سرند، اتوماسیون و ... تغییرات چشمگیری است که با طراحی های جدید در این بازسازی انجام شده و در مجموع این کوره به طور کامل نوسازی شده است.

وی اظهار داشت : با این توانایی و تجریه که در سه کوره بلند کسب کردیم ، ذوب آهن می تواند یک کوره بلند را به طور کامل طراحی نموده و بسازد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز