خبرگزاری کار ایران

ثبت رکورد روزانه در ناحیه آهن‌سازی شرکت فولاد مبارکه

asdasd
کد خبر : ۹۱۱۰۷۸

همکاران تلاشگر ناحیۀ آهن‌سازی با ثبت رکورد تولید روزانۀ آهن اسفنجی به میزان 8 هزار و 815 تن در واحد شهید خرازی موفقیت دیگری را در سال جهش تولید به نام خود ثبت کردند.

به گزارش ایلنا،‌ داریوش رشیدی مدیر ناحیۀ آهن‌سازی با اعلام این خبر افزود: رکورد روزانۀ قبلی به میزان 8هزار و 640 تن بود که در فروردین‌ماه 99 به دست آمده بود. این رکورد تولید روزانه در سال جهش تولید و در ادامۀ عملکرد موفقیت‌آمیز این ناحیه در این سال حاصل شده که ناشی از عزم راسخ همکاران در این ناحیه برای مشارکت هرچه بیشتر در حرکت روبه‌رشد  در مسیر  تولید بیشتر و اقتصاد کشور است.

وی همچنین افزود: امیدواریم با برنامه‌ریزی صورت‌گرفته و اهتمام کلیۀ کارکنان ناحیۀ آهن‌سازی و واحدهای پشتیبانی، عملکرد درخشانی در سال 99 به ثبت برسانیم.

محمدرضا فتحی رئیس واحد احیا مستقیم نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فولاد افزود: خوشبختانه با همت کارکنان واحد احیا مستقیم شهید خرازی و همکاری دیگر واحدهای ناحیه، اعم از گندله‌سازی، مواد خام و برنامه‌ریزی تولید و تعمیرات، و با پشتیبانی واحدهای خدماتی و ستادی، با وجود شرایط ویژه و مراقبت‌های لازم جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا این موفقیت به دست آمده است و جا دارد از تمامی همکارانی که با کار گروهی خود و در نظر گرفتن رویه‌های سازمانی افتخارآفرینی کرده‌اند تشکر کنم.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز