خبرگزاری کار ایران

کمیته جهش تولید در گروه صنعتی بارز راه اندازی شده است

asdasd
کد خبر : ۹۱۱۰۵۶

سرپرست گروه صنعتی بارز گفت: کارخانه بارز کردستان تولید خود را از 3 قبل شروع کرده است و ما خوشحالیم که در طول این سه سال به ظرفیت اسمی کارخانه رسیده­ ایم که خوشبختانه کیفیت محصول تولیدی کیفیت قابل قبولی است و تقریبا بهترین لاستیک سواری کشور در این کارخانه تولید می‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی و ارتباطات گروه صنعتی بارز ، علی اکبر مشرفی در دیدار با آیت الله شاهرودی نماینده ولی فقیه در منطقه کردستان بیان کرد: هم اکنون روزانه 16 هزار حلقه تایر الان تولید می شود و 800 نفر پرسنل به صورت مستقیم و دوبرابر آن به صورت غیرمستقیم مشغول به کار هستند الحمدالله برگشت سرمایه و کارخانه فروش خوبی دارد و امیدواریم بتوانیم درآینده برای کارخانه طرح توسعه ­ای داشته باشیم و هدف این است خدا کمک کند به 32 هزار حلقه در روز برسیم.

وی با اشاره به مزین شدن سال 99 به سال جهش تولید از سوی مقام معظم رهبری گفت: گروه صنعتی بارز در این راستا کمیته جهش تولید را راه ­اندازی کرده است که کارخانه بارز کردستان را هم تحت پوشش قرارداده و امیدوار هستیم با طرح ­ها و برنامه ­هایی که ایجاد کردند از 16 هزار حلقه با 25 درصد افزایش که لبیکی به بیانات مقام معظم رهبری داشته باشیم.

کارخانه بارز کردستان برکت منطقه کردستان است

نماینده ولی فقیه در منطقه کردستان نیز در این دیدار با تشکر از مجموعه لاستیک بارز که موجب خیر و برکت و اشتغالزایی برای 800 نفر از جوانان کردستان شده، گفت: بکارگیری 800 نفر نیرو خبر بسیار مسرت­ بخشی است.

آیت الله سیدمحمد حسینی شاهرودی با بیان اینکه کارخانه بارز کردستان یکی از ظرفیت های خوب صادراتی است، تصریح کرد: زمینه­های اشتغالزایی و صادراتی خوبی در کردستان وجود دارد لطف گروه صنعتی بارز به استان کردستان برای استان و کشور بسیار ارزشمند و مفید است و انشالله در بخش صادرات بتواند به جایگاه خوبی برسد.

شاهرودی افزود: برخی مناطق آمادگی بیشتری برای جهش تولید دارد نیروها و ظرفیت­های آماده در بارز کردستان وجود دارد و این کمک می کند انشالله هر چه زودتر شاهد جهش تولید باشیم و برای این کار همه باید دست به دست هم بدهیم و کمک کنیم و مسئولان استانی و مجموعه اقتصادی آنها به صورت ویژه در تحقق این امر کمک کنند.

وی با بیان اینکه لاستیک یکی از صنایعی است که جای پیشرفت دارد، اظهار داشت: صادرات را باید از یک جایی، هر چند به صورت اندک شروع کرد و نباید منتظر بمانیم که کاملا به استقلال و خودکفایی برسیم.

لاستیک بارز کردستان شروع خوبی برای صادرات است

نماینده ولی فقیه در منطقه کردستان همچنین اظهار داشت: استان کردستان نقطه شروع خوبی برای صادرات لاستیک بارز از طریق مرز باشماق است. صادرات که شروع شود توسعه هم شروع می شود اما درخواست و شروع آن باید از مسیری شروع شود.جاهایی هم که لازم است ما حمایت و کمک می کنیم.

شاهرودی در دیگری از سخنان خود بر حفظ کیفیت محصولات بارز تاکید کرد و گفت: از آنجایی که نام بارز و برند بارز از کیفیت مناسبی برخوردار است باید تلاش کنیم با مطالعات لازم کیفیت را هر چه بیشتر بالاتر ببریم و نگاه مان این دباشد که بهترین و با کیفیت ترین لاستیک های دنیا را داشته باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز