خبرگزاری کار ایران

ثبت رکوردهای غرورآفرین فروردین ماه در نواحی تولیدی فولادمبارکه

asdasd
کد خبر : ۹۰۱۶۶۳

لبیک کارکنان پرتلاش شرکت فولادمبارکه به فرمان مقام معظم رهبری در سال جهش تولید با ثبت رکوردهای غرورآفرین در فروردین ماه رقم خورد.

به گزارش ایلنا،‌ مختار بخشیان، معاون بهره برداری شرکت با اعلام این خبر گفت: بهار امسال در کنار تلخی های کرونا ویروس، فولادمردان خط مقدم جبهه صنعت با دست یابی به رکوردهای متعدد در نواحی تولیدی شرکت فولادمبارکه توانستند، حلاوت و شیرینی خاصی به فضای این بنگاه صنعتی ببخشند.

بخشیان تصریح کرد: در ناحیه آهن سازی با تولید ۷۱۱ هزار و پانصد تن آهن اسفنجی از رکورد قبلی که ۷۰۰ هزار و ۵۰۰ تن بود عبور کردیم و در واحد شهیدخرازی با ۲۵۱ هزار و ۶۵۰ تن رکورد ۲۵۰ هزار و ۵۰۰ تن را پشت سر گذاشتیم.

معاون بهره برداری افزود: همکاران سخت کوش وپرتلاش ناحیه فولاد سازی وریخته گری مداوم، باتولید ۶۳۶ هزارتن تختال به رکوردی به یادماندنی وافتخار آمیز دست یافتند  ، رکورد ماهانه قبلی این واحد برابر با ۶۱۸ هزارتن بوده است.

 وی با اشاره به همدلی وهمت کارکنان مجتمع فولادسبا از دستیابی این واحد به رکوردهای جدید خبرداد. در این مجتمع با تولید ۱۲۹ هزار و ۵۰۰ تن آهن اسفنجی، رکورد قبلی این ناحیه که ۱۲۸ هزارتن بود،شکسته شد.

همچنین کلاف گرم تولیدی مجتمع فولادسبا به ۱۲۷ هزار و ۲۰۰ تن رسید تا رکورد ثبت شده قبلی با ۱۲۰ هزار و ۱۷۲ تن بهبود یابد.

معاون بهره برداری فولادمبارکه در پایان افزود: تامین به موقع مواد اولیه، آماده به کاری تجهیزات، تعمیرات برنامه ریزی شده، همدلی، همراهی و همکاری تمامی پرسنل، پیمانکاران و ذینفعان در کنار راهنمایی مدیریت ارشد و معاونین و مدیران شرکت باعث شد تا درکنار هم شاهد دست یابی به رکوردهای غرورآمیز در نواحی تولیدی شرکت باشیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز