خبرگزاری کار ایران

منصور یزدی زاده:

افزایش 28 درصدی تناژ صادرات ذوب آهن اصفهان در سال 1398

asdasd
کد خبر : ۹۰۰۵۷۵

ذوب آهن اصفهان در سال 1398 در حوزه فروش و صادرات عملکرد خوبی از خود به جای گذاشت و رکوردهای جدیدی از جمله در صادرات ، میزان و ارزش فروش ثبت کرد.

به گزارش ایلنا، منصور یزدی‌زاده، مدیرعامل ذوب آهن اصفهان ضمن بیان مطلب فوق گفت: این شرکت در سال گذشته موفق شد میزان صادرات محصولات اصلی خود را به یک میلیون و 154 هزار تن برساند که افزایش 28 درصدی نسبت به سال 1397 داشته است . در سال 1397 ذوب آهن اصفهان 900 هزارتن صادرات داشت .

وی افزود : ثبت بالاترین ارزش فروش ( تحویل ) در سال ، در تاریخ ذوب آهن اصفهان و ثبت رکورد بالاترین ارزش فروش ( تحویل ) در ماه، در تاریخ ذوب آهن اصفهان به میزان 1137 میلیارد تومان در اسفند 98 از جمله دستاوردهای این شرکت در سال گذشته است . همچنین تناژ تحویلی محصولات فرعی و فولادی ذوب آهن در سال گذشته 2 میلیون و 622 هزار تن بود.

مدیر عامل ذوب آهن با اشاره به حضور این شرکت در بازارهای جدید دو کشور اروپایی و یک کشور آسیایی گفت: در سال گذشته موفق به تمدید گواهینامهCE Marking جهت صدور محصولات به اروپا شدیم که با وجود تحریم ها صورت گرفت .

یزدی زاده، دریافت نشان صادر کننده نمونه استانی، پذیرش درخواست فروش محصولات جدید آرک، ریل معادن، ریل راه آهن در بورس کالای ایران، عرضه کلاف صنعتی برای اولین بار در بورس کالای ایران، فروش محصولات ناشی از تولید کک (فوسی قطران) برای اولین بار و .... را از جمله دستاوردهای این شرکت در حوزه فروش معرفی نمود.

مدیرعامل ذوب آهن اصفهان با بیان این که این شرکت در سال 1398، با تنگناها و محدودیت هایی در خصوص تامین مستمر و کافی مواد اولیه مورد نیاز از نظر کمی و کیفی مواجه بود گفت:  در سال گذشته 2 میلیون و 526 هزار و 174 تن چدن مذاب در ذوب آهن تولید شد که افزایش حدود 5 درصدی نسبت به سال 1397داشت . همچنین در سال 98 شاهد افزایش حدود 14 درصدی در تولید آگلومره، افزایش 2 و نیم درصدی در تولید کک خشک ، افزایش حدود 6 درصدی در تولید فولاد خام و افزایش 5 و نیم درصدی در جمع کل محصولات اصلی بودیم .

وی افزود: در سال 1398 ذوب آهن اصفهان موفق به تولید یک میلیون و 250 هزار تن کک شد که یک رکورد در تاریخ ذوب آهن اصفهان محسوب می شود. همچنین علاوه بر رکورد تولید سالیانه چدن مذاب با دو کوره بلند، این شرکت موفق به ثبت رکورد تولید ماهیانه  244144  و روزانه  9657  تن چدن مذاب با دو کوره بلند نیز شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز