خبرگزاری کار ایران

رضایی خبر داد:

درآمد شرکت فیرمکو در سال 98 رشد 146 درصدی داشت/ حفظ سودآوری علی‌رغم افزایش هزینه‌ها/ اقدامات موثر برای ورود به بورس صورت گرفت

asdasd
کد خبر : ۸۹۱۶۶۸

مدیرعامل شرکت مهندسی و نصب فیرمکو پارس (از شرکت‌های تابعه شستا) گفت: درآمد شرکت فیرمکو در سال 98 نسبت به سال 97 از رشد 146 درصدی برخوردار شد و حفظ سودآوری شرکت علی‌رغم افزایش هزینه‌ها از جمله افزایش هزینه حقوق و دستمزد و افزایش هزینه لوازم مصرفی و سایر هزینه‌ها محقق شد.

به گزارش ایلنا، مهدی رضایی، مدیرعامل شرکت مهندسی و نصب فیرمکو پارس، ضمن تبریک سال نو به تمام فعالان و تلاشگران صنعت و تولید کشور، در خصوص فعالیت‌ها و دستاوردهای شرکت فیرمکو در سال 1398 گفت: درآمد شرکت فیرمکو در سال 98 نسبت به سال 97 از رشد 146 درصدی برخوردار شد و حفظ سودآوری شرکت علی‌رغم افزایش هزینه‌ها از جمله افزایش هزینه حقوق و دستمزد و افزایش هزینه لوازم مصرفی و سایر هزینه‌ها محقق شد، این مهم درحالی بود که افزایش هزینه‌ها به نحوی بود که طبق اعلام بانک مرکزی، تورم نقطه به نقطه در سال 98 در بعضی ماه‌های سال به 58 درصد هم رسیده بود.

مدیرعامل شرکت فیرمکو با اشاره به مشکلات سنواتی بیمه‌ای این  شرکت، اظهار داشت: در سال 98 موفق شدیم مشکل بیمه‌ای سنواتی شرکت به مبلغ 288 میلیارد ریال را حل و فصل کنیم. همچنین موفق به وصول برگه قطعی حسابرسی بیمه تا پایان سال 1395 شدیم.

رضایی یادآورد شد: از دیگر اقدامات مهمی که در سال 98 صورت گرفت بسترسازی و اقدام موثر برای ورود شرکت فیرمکو به بورس بود. اساسنامه شرکت نیز طبق دستور‌العمل سازمان بورس، اصلاح شد. از دیگر اقدامات مالی صورت گرفته، تهیه گزارش توجیهی برای افزایش سرمایه شرکت به مبلغ 250 میلیارد ریال بود.

مدیرعامل فرمکو خاطر نشان کرد: در سال 98 عمده اختلاف حساب‌های سنواتی فیرمکو  با شرکت‌هایی که با آنها همکاری داشتیم، حل و فصل شد. در راستای انضباط مالی، کنترل هزینه‌های اداری و تشکیلاتی ادامه پیدا کرد. همچنین در سال 98 بخش قابل توجهی از  تسهیلات اخذ شده بانکی، تسویه شد. جلسات هیئت مدیره و کمیسیون معاملات و دیگر جلسات  نیز به صورت منظم و مستمر در طول سال 98 برگزار گردید.

رضایی در پایان اظهار داشت: امیدوارم در سال 1399 که از سوی مقام معظم رهبری، سال جهش تولید نامگذاری شده، شرکت فیرمکو بیش از پیش در خدمت تولید کشور و فعالان بخش‌های گوناگون صنعتی کشور باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز