خبرگزاری کار ایران

پارس خودرو از شمولیت ماده ۱۴۱ خارج شد

asdasd
کد خبر : ۸۸۵۳۶۷

با خروج پارس خودرو از ماده ۱۴۱ چرخه نقدینگی در مسیر افزایش تولید قرار گرفت.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی سایپا ، بعد از اخذ مجوز نهایی از سازمان بورس، این شرکت از شمولیت ماده ۱۴۱ خارج شده و تولید در مسیر برنامه‌ریزی شده قرار می‌گیرد.

بنا بر این گزارش شرکت پارس خودرو در نظر دارد با مدیریت هزینه‌ها و ادامه عملیات اقتصادی منضبط در سال آتی، چرخه نقدینگی را در مسیر افزایش تولید محصولات خود قرار دهد.

سال جاری یکی از سخت‌ترین و پیچیده‌ترین دوران در صنعت خودرو کشور بوده که با تلاش کارکنان و اجرای برنامه‌های کارشناسی شده تا حد مطلوبی تولید در پارس خودرو بهبود یافته است.

گفتنی است براساس مصوبه مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت پارس خودرو مورخ 27/04/1398 مبنی بر خروج این شرکت از شمولیت ماده ۱۴۱ از طریق تجدید ارزیابی و فروش سرمایه‌گذاری‌ها، با توجه به اقدامات انجام شده و با حمایت و پشتیبانی سهامدار اصلی (شرکت سایپا)، شرکت پارس خودرو عملیات واگذاری سرمایه گذاری های خود را با جدیت دنبال کرد و در نهایت در اسفند ماه سال جاری پس از طی فرآیندهای اداری و قانونی سهم الشرکه خود را در شرکت های سایپا سیتروئن، سایپا یدک، طیف سایپا و مگاموتور واگذار کرد.

 با توجه به سود شناسایی شده حاصل از واگذاری سرمایه‌گذاری های مذکور و کاهش مانده زیان انباشته، شرکت عملاً از شمولیت ماده ۱۴۱ خارج شد و کلیه مراحل عملیاتی و مستندات مربوطه در هر مرحله از طریق سامانه کدال به اطلاع سهامداران محترم رسیده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز