خبرگزاری کار ایران

عضو اصلی هیئت امنای بازار بزرگ تهران:

اصناف و بازاریان هوای همدیگر را داشته باشند/ بزرگان بازار به مستاجران واحدهای صنفی مهلت دهند

asdasd
کد خبر : ۸۷۹۵۳۰

عضو اصلی هیئت امنای بازار بزرگ تهران گفت: شیوع کرونا، بسیاری از بازاریان را بویژه برخی از آنها که به لحاظ گردش مالی، مستاجر بودن، رکود و چک های متعدد با چالش های بسیاری رو به رو بودند در تنگنای بسیار سختی قرار داده است؛ لذا می طلبد همکاران عزیز که به نسبت از شرایط مالی بهتری برخوردارند، هوای اصناف ضعیف را داشته باشند.

عضو اصلی هیئت امنای بازار بزرگ تهران با اشاره به جلسه هیئت امنای بازار که با موضوع بررسی وضعیت بازار در شرایط شیوع ویروس کرونا تشکیل شد بر یاری و مدد همه بازاریان از یکدیگر و تمامی شهروندان تاکید کرد و گفت: اصناف و بازاریان همه اعضای یک پیکرند و در این شرایط  خاص بازار باید حال و هوای همدیگر را داشته باشند.

محمد توکلی با یادآوری حضور و حمیت بازاریان در تمام برهه های حساس اجتماعی، سیاسی و اقتصادی بیان کرد: بازاریان مردمان روزهای سخت و دشوار هستند و همانگونه که در تمام عرصه ها امتحان خود را پس دادند این بار نیز از این بحران با سربلندی بیرون خواهند آمد.

توکلی با تاکید بر اینکه اصناف همه اعضای یک پیکر هستند تصریح کرد: شیوع این ویروس، بسیاری از بازاریان را بویژه برخی از آنها که به لحاظ گردش مالی، مستاجر بودن، رکود و چک های متعدد با چالش های بسیاری رو به رو بودند در تنگنای بسیار سختی قرار داده است؛ لذا می طلبد همکاران عزیز که به نسبت از شرایط مالی بهتری برخوردارند، هوای اصناف ضعیف را داشته باشند و به واقع می توان گفت این شرایط بهترین فرصت برای تجلی معنای واقعی «الکاسب حبیب الله» است.

مشاور نماینده وزیر صمت در اصناف کشور افزود: بزرگان بازار با پیگیری در جهت مهلت دادن به مستاجران واحدهای صنفی بازار بخصوص برخی از صنوف که آسیب بیشتری دیده‌اند، بدهکاران، اعمال تاخیر در وصول و پرداخت چک زمینه مناسب‌تری برای ادامه فعالیت همکارانمان فراهم سازند تا بتوانیم این روزهای سخت را نیز پشت سر بگذاریم.

توکلی در پایان گفت: هشت سال دفاع مقدس، حوادث و بلایای متعدد طبیعی، تحریم های مختلف و مداوم، رکود و کسادی اقتصاد، آتش سوزی ساختمان پلاسکو و اتفاقات بی شمار دیگری، همگی سندی است بر مقاومت، ایثار، تدین، انسانیت و مردمداری اصناف و بازاریان؛ پس این بار نیز با همدلی و همکاری و مددجویی از یکدیگر در کنار هم خواهیم ماند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز