خبرگزاری کار ایران

مگا مدول B واحد شهید خرازی با موفقیت در مدار تولید قرار گرفت

asdasd
کد خبر : ۸۷۵۲۸۵

با به پایان رسیدن تعمیرات برنامه‌ریزی‌شده مگامدول B واحد شهید خرازی، این واحد با آماده‌به‌کاری بیشتر در مدار تولید قرار گرفت.

در همین خصوص، با جمعی از دست‌اندرکاران این پروژه تعمیراتی حساس و تخصصی گفت‌وگو شده است که ماحصل آن را در ادامه می‌خوانید.

نادر اروج‌نژاد، رئیس تعمیرات احیا مستقیم

تعویض کاتالیست‌های ریفورمر در مگامدول‌ها یکی از سنگین‌ترین عملیات‌های تعمیرات در واحدهای احیاست. برای اجرای باکیفیت و ایمن این پروژه باید اقدامات و آماده‌سازی‌های بسیار دقیق و فراوان در زمینۀ مهندسی، ارزیابی ریسک‌ها، هماهنگی و سازماندهی نیروی انسانی و مکانیسم‌های درگیر به‌دلیل تداخل‌های کاری صورت گیرد. خوشبختانه این پروژه در طی این شات‌دان، با تلاش تمامی تیم‌های تعمیراتی شامل مکانیک و برق و نسوز و سایر نواحی پشتیبانی طبق برنامه و با کیفیت مناسب صورت گرفت. سایر فعالیت‌های صورت‌گرفته عبارت‌اند از: تعمیرات سیستم حمل مواد و نوار نقاله‌ها، تعمیرات تجهیزات شارژ کوره، تعمیرات سیستم سیالات مدول و اسکرابرها، تعویض کاتالیست تانک‌های سولفور زدا، سرویس کامل کلیه تابلوها و تجهیزات اتاق برق.

محمدرضا، فتحی رئیس واحد احیا مستقیم 2

در این توقف کاتالیست‌های ریفرمر و جاذب‌های سولفورزدای گاز فرایند با موفقیت با کاتالیست و جاذب‌های بومی‌سازی‌شدۀ ایرانی جایگزین شد.

اجرای این حجم تعمیرات نتیجۀ همکاری و همدلی تمامی گروه‌های تولید، تعمیرات، دفاتر فنی و تعمیرات مرکزی بود.

 یوسف مهاجری، رئیس دفتر فنی تعمیرات ناحیه آهن‌سازی

 از این‌که این کار تعمیراتی بزرگ با موفقیت و در کمال صحت و سلامت کارکنان انجام شد بسیار خوشحالم. مدت‌زمان تعمیرات در زمان 22 روز و حدود 40000 نفر ساعت بود که طبق برنامه به پایان رسید. تعویض کاتالیست 486 عدد تیوپ ریفرمر، تعویض نسوز 486 عدد داگ لگ تیوپ‌ها و تعویض دو عدد باندل از مهم‌ترین کارهای انجام شده بود.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز