خبرگزاری کار ایران

گرامیداشت روز زن در مجتمع فولاد صنعت بناب

asdasd
کد خبر : ۸۷۳۸۵۷

آئین تجلیل از بانوان شاغل در این مجتمع به مناسبت سالروز میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا( س ) و روز زن با حضور صادق جاهد خطیبی سرپرست و عضو هیئت مدیره برگزار گردید و از پرسنل خانم با اهداء لوح تقدیر تجلیل شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی مجتمع فولاد صنعت بناب، صادق جاهد خطیبی در این مراسم با تبریک روز مادر و روز زن گفت: زن در اسلام از جایگاه ویژه و والایی برخوردار است و بر همین اساس هم روز میلاد بزرگ بانوی اسلام حضرت فاطمه‌زهرا (س) سرور بانوان عالم روز بزرگداشت مقام شامخ مادر و روز زن نامگذاری شده و امید که همکاران  خانم شاغل در این مجتمع نیز با توسل به آنحضرت در کارهایشان و زندگی روزمره موفق باشند.

مدیرعامل هلدینگ صنایع و معادن ماهان با اشاره به توانمندی و پتانسیل بانوان گفت: توجه و تمرکز بانوان بر روی وظائف محوله دقیق تر و کیفی‌تر است و در انجام و پیگیری امورات به‌صورت منظم و با اهمیت بیشتری با مسائل برخورد می کنند و حضور بانوان با تحصیلات عالیه و تخصص مربوطه که در واحد های فنی وستادی مشغول به کار می باشند جای خوشحالی است.

سرپرست مجتمع فولاد صنعت بناب با اشاره به جایگاه خانواده نیز افزود: زنان همانطور که در محیط کاری حضور مفید و موثر دارند باید کنار خانواده نیز به ایفای نقش بپردازند که این خود اهمیت جایگاه خظیر زن در جامعه را بیشتر نمایان می سازد.

در پایان جلسه با اهداء لوح تقدیر و هدیه از بانوان شاغل در مجتمع فولاد صنعت بناب تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز