خبرگزاری کار ایران

سمینار معرفی روغن موتورهای دریایی ایرانول در چابهار برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۸۷۳۸۵۴

با حضور جمعی از مدیران شرکت نفت ایرانول ، مدیران صنایع دریایی ، قایق داران و لنج داران چابهار سمینار معرفی روغن های دریایی ایرانول در تالار وحدت دانشگاه دریانوردی برگزار شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی و تبلیغات شرکت نفت ایرانول، در این مراسم آقای یوسف ملک زاده عامل فروش ایرانول در چابهار ضمن خیر مقدم به مدعوین در مورد برنامه های فروش روغن های دریایی جدید، سخنانی ایراد کرد.

در ادامه مراسم هادی کشتکار رئیس نوآوری و توسعه فروش ایرانول با ارائه پاورپونت آموزشی در مورد روغن های دریایی و نحوه روانکاری موتورهای دوزمانه، مزایای موتورهای دو و چهار زمانه و روغن موتور جدید ایرانول هنزا-2 توضیحاتی به حاضرین ارائه داد.

کاوه دستمردی رئیس توزیع فروش مویرگی ایرانول نیز در مورد طرح فروش ویژه ایام دهه فجر در شهرستان چابهار سخنانی بیان کرد و گفت: به مناسبت تولید روغن هایی دریایی  ویژه موتورهای دو زمانه طرح فروش ویژه را برای سه گروه اتوسرویس کاران، لنج داران و قایق های موتوری این شهرستان در نظر گرفته ایم.

کاظمی مدیر بازاریابی و فروش شرکت نفت ایرانول نیز ضمن خیر مقدم به مدعوین به بیان سیاست های آتی واحد فروش بر تولید محصولات با کیفیت و همچنین عرضه روغن موتور جدید ایرانول هنزا-2 مطالبی را بیان کرد.

اجرای برنامه های فرهنگی، هنری و آموزشی از دیگر برنامه های این سمینار بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز