خبرگزاری کار ایران

نقشه راه توسعه محصول و قوای محرکه ایران خودرو تدوین شد

asdasd
کد خبر : ۸۷۳۸۳۲

مدیرعامل ایران خودرو درحاشیه یازدهمین همایش بین المللی موتور های درون سوز درجمع خبرنگاران از تدوین نقشه راه توسعه محصول و قوای محرکه این خودرو ساز خبرداد.

به گزارش ایلنا، فرشاد مقیمی نقشه راه توسعه محصول ایران خودرو برمبنای طراحی پلتفرم ملی و تولید خودروهایی در کلاس‌های ابعادیC و B برای توسعه خودروهای سواری، هاچ بک، ‌کراس اوور و خودرو برقی به منظور پاسخگویی به نیاز مشتریان و کسب سهم مناسب از بازارداخلی و صادراتی تدوین شده است.

‌وی افزود: در این نقشه راه، انواع موتورهای کم مصرف و گیربکس‌های دستی و اتوماتیک شش دنده در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل ایران خودرو اظهارداشت:‌ طبق نقشه راه توسعه محصول این شرکت، تولید خودروهای برقی در دستور کار قرار گرفته است.

مقیمی تاکید کرد: ایران خودرو مصمم است در راستای سیاست های دولت و وزارت صمت  به سمت تولید وتوسعه خودرو های کم مصرف گام بردارد.

وی تصریح کرد:‌30 درصد تولید محصولات سال آینده با موتور پایه گاز سوز ملی تولید و عرضه می شود که این امر نقش مهمی در کاهش آلایندگی ها خواهد داشت.

مقیمی تاکید کرد: خودروی سورن گازسوز که تنها از طریق گاز می تواند بیش از 400 کیلومتر پیمایش داشته باشد .

وی از مزایای این خودروی گازسوز را مخازن گاز آن در زیر خودرو و در کف کار شده و مخزن صندوق آن کاملا در دسترس بوده و باز است، عنوان کرد و از وزارت نفت خواست سرمایه گذاری اولیه برای تولید انبوه این خودرو را تامین کند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز