خبرگزاری کار ایران

تجلیل از خانواده های شهدا و جانبازان شرکت فولاد هرمزگان

asdasd
کد خبر : ۸۷۰۹۹۰

از خانواده شهدا و جانبازان شاغل شرکت فولاد هرمزگان با حضور مدیرعامل، معاونین، مدیران و فرمانده بسیج شرکت فولاد هرمزگان تجلیل شد.

به گزارش ایلنا،‌ در این مراسم مدیرعامل فولاد هرمزگان ضمن خوشامدگویی به حاضرین و تبریک ایام الله دهه فجر بر همدلی در شرایط سخت فعلی تاکید کرد و گفت :  تحریم هایی که از طرف استکبار جهانی به کشور وارد شده است بی سابقه است و باعث تحمیل سخت ترین شرایط بر کشور شده است .

ارزانی با اشاره به اینکه همه ما وظیفه داریم  برای مقابله با این تحریم‌ها تلاش کنیم گفت: هر کسی در هر شغل و وظیفه‌ای  که بر عهده او گذاشته شده باید به بهترین شکل ممکن وظیفه خود را انجام دهد و در این شرایط این کار بزرگی است.

مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان امید به آینده به همراه تلاش و کوشش  را از مهمترین وظیفه یکایک کارکنان دانست و خاطرنشان کرد: شرکت فولاد هرمزگان یکی از بهترین شرکت‌های کشور است و تمام تلاش مدیران در این شرایط سخت این است که وقفه‌ای در فعالیت‌های آن رخ ندهد و همواره تعهدات خود را در خصوص کارکنان و خانواده‌های آنان را به طور کامل انجام دهد  .

معاون منابع انسانی فولاد هرمزگان نیز در این دیدار جایگاه شهدا و خانواده های آنان را رفیع توصیف کرد و گفت : خانواده‌های شهدا و جانبازان شاغل در فولاد هرمزگان اسوه‌های تلاش و صبر برای همکاران خود هستند.

ندایی در ادامه تاکید: تجلیل و قدردانی از خانواده‌های گرانقدر شهدا یک وظیفه است که در فولاد هرمزگان هر سال به تناوب انجام می‌شود .

فرمانده پایگاه بسیج شهید لشکری شرکت فولاد هرمزگان نیز در ادامه این دیدار ضمن قدردانی از مدیرعامل فولاد هرمزگان به دلیل حمایت‌های بی دریغ از فرزندان  و‌خانواده محترم شهدا در این شرکت گفت :بخشی از جبهه اقتصادی در دست فرزندان شهدا هست که همانند پدران خود در حال نبرد هستند .

بحرینی ادامه داد‌: شهدا جنگ نظامی را اداره کردند و فرزندان برومند انها در خط تولید و‌شکوفایی اقتصادی مشغول جهادند و این به مثابه عبادت در راه خداوند است .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز