خبرگزاری کار ایران

نشست تعاملی مدیران روابط عمومی ذوب آهن اصفهان و صدر تامین

asdasd
کد خبر : ۸۶۹۶۴۳

در نشستی با حضور محسن بیدی، مدیر روابط عمومی هلدینگ صدر تامین، علیرضا امیری، مدیر و سرپرستان روابط عمومی ذوب آهن اصفهان،15 بهمن ماه، برنامه ها و اقدامات این مدیریت مورد ارزیابی و تبادل نظر قرار گرفت.

به گزارش ایلنا، محسن بیدی با مثبت ارزیابی کردن اقدامات مدیریت روابط عمومی ذوب آهن اصفهان، گفت: این مدیریت با داشتن نیروهای توانمند یکی از سرآمدترین روابط عمومی های تابعه صدر تامین و کشور است.

مدیر روابط عمومی صدر تامین، هماهنگی و هم افزایی روابط عمومی های تابعه این هلدینگ را خواستار شد و افزود: با برنامه های منسجم و جامع که ارتباطات سازمانی را در سطوح مختلف پوشش دهد می توان مشکلات عمده شرکت ها را بر طرف کرد.

علیرضا امیری، مدیر روابط عمومی ذوب آهن اصفهان نیز دراین نشست با تشریح راهبردهای ارتباطی، تبلیغاتی و رسانه ای این مدیریت، گفت: برنامه های مدیریت روابط عمومی ذوب آهن در سال جاری بر اساس و در راستای برنامه کلان شرکت تدوین و در حال اجرا می باشد.

وی، افزود: همکاران این مدیریت با تلاش در خور تحسین به بازتاب اهداف، برنامه و دستاوردهای شرکت در رسانه های جمعی پرداختند و با تنویر افکار عمومی در خصوص مجموعه ذوب آهن نقش قابل قبولی در تحقق اهداف ذوب آهن ایفا کردند.

در این نشست، مسئولین و سرپرستان مدیریت روابط عمومی ذوب آهن اصفهان، برنامه و اقدامات خود را تشریح کردند.

شایان ذکر است مدیر روابط عمومی هلدینگ صدر تامین از خط تولید و پروژه های زیست محیطی و بومی سازی ذوب آهن نیز بازدید کرد.

 

نشست مسئولین روابط عمومی هلدینگ صدر تامین و اصحاب رسانه اصفهان

نشست مدیر روابط عمومی هلدینگ صدرتامین ، مسئولین روابط عمومی ذوب آهن اصفهان و مدیران روابط عمومی سایر شرکت های تابعه دراصفهان با جمعی از اصحاب رسانه این استان سه شنبه 15 بهمن ماه برگزار شد .

 در این نشست محسن بیدی مدیر روبط عمومی هلدینگ صدرتامین ، هدف از برگزاری این جلسه را هم افزایی شرکت های صدر تامین در اصفهان واصحاب رسانه در راستای شفاف سازی و اطلاع رسانی دستاوردها و فعالیت ها در حوزه های مختلف این هلدینگ ذکر نمود و افزود :  مسئولین شرکت های هلدینگ صدرتامین همواره آماده پاسخگویی به اصحاب رسانه هستند و مسئولین روابط عمومی این شرکت می بایست با افزایش ارتباط و تعامل سازنده با رسانه ها ، زمینه توسعه این فعالیت ها را فراهم سازند .

علیرضا امیری مدیر روابط عمومی ذوب آهن اصفهان نیز ضمن قدردانی از اصحاب رسانه اصفهان ، ابراز امیدواری نمود که باکمک رسانه ها بیش از گذشته ، فعالیت های این مجتمع عظیم صنعتی در زمینه رونق تولید ، مسئولیت های اجتماعی و... به اطلاع افکار عمومی رسانده شود .

علی راعی مشاور عالی امور مجلس و ارتباطات اجتماعی ذوب آهن نیز به اهمیت فعالیت های رسانه ها در راستای توسعه اقتصادی اشاره کرد و گفت : تعامل صنعت و رسانه در اصفهان از شرایط خوبی برخوردار می باشد و به ویژه امسال این تعامل در راستای رونق تولید ، بروز و نمود قابل توجهی داشته است .

اصحاب رسانه حاضر در این جلسه نیز به مواردی همچون ضرورت توسعه ارتباط رسانه و صنعت ، مسائل و مشکلات حال حاضر رسانه ها و چشم انداز پیش رو سخن گفتند . 

 سومین جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی های شستا

سومین جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی های شستا در استان اصفهان به میزبانی روابط عمومی ذوب آهن اصفهان چهارشنبه 16 بهمن ماه برگزار شد.

محسن بیدی مدیر روابط عمومی هولدینگ صدرتامین در این جلسه اظهار داشت: اعضا باید نسبت به اشتراک گذاری اطلاعات و ارتباطات رسانه ای اهتمام جدی داشته باشند و با هم افزایی موجب تقویت یکدیگر شوند.

وی افزود: روابط عمومی ها باید آمادگی هرگونه بحران رسانه ای را داشته باشند و استراتژی رسانه ای تبیین نمایند.

محسن بیدی از روابط عمومی ذوب آهن اصفهان در خصوص انتشار ویژه نامه ها و استفاده از پوستر و اینفوگرافی تقدیر ویژه نمودند .

علی راعی دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی های شستا در استان اصفهان با تاکید بر گسترش ارتباطات رسانه ای گفت: روابط عمومی ذوب آهن اصفهان ارتباط گسترده و بسیار خوبی با رسانه ها داشته و دارد که  شایسته تقدیر است و دیگر شرکت ها باید الگو برداری نمایند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز