خبرگزاری کار ایران

اهدای بیش از 2 میلیارد و 500 هزار ریال کمک نقدی کارکنان فولاد مبارکه به هموطنان سیل‌زده

asdasd
کد خبر : ۸۶۶۴۷۹

در پی وقوع سیل در استان سیستان و بلوچستان و بخش‌هایی از جنوب کشور، مدیریت و کارکنان شرکت فولاد مبارکه با درک صحیح از شرایط هموطنان سیل‌زده در فصل سرد سال، با راهبردهای مدیریت ارشد شرکت در زمینه مسئولیت‌های اجتماعی همراه شدند و با تخصیص بخشی از حقوق خود به یاری آن‌ها شتافتند.

به گزارش ایلنا، معاون نیروی انسانی و سازمان‌دهی فولاد مبارکه با بیان این مطلب گفت: یکی از محوری‌ترین موضوعات مطرح‌شده در قرآن کریم، توجه به احسان و نیکوکاری و انفاق در راه خداست و بیش از ۱۰۰ آیه درباره این موضوعات نازل شده است. از این رو و با توجه به باور کارکنان شرکت به آموزه‌های دینی و اخلاقی، پس از این که از سوی مسئولان ستاد بحران و هلال‌احمر کشور، اقلام موردنیاز هموطنان سیل‌زده معرفی شد، گروه فولاد مبارکه برای امدادرسانی اعلام آمادگی کرد.

عباس اکبری محمدی افزود: به درخواست کارکنان در کوتاه‌ترین زمان ممکن تمهیدات لازم برای جمع‌آوری کمک‌های نقدی همکاران اندیشیده شد تا انفاق کنندگان بتوانند با تخصیص بخشی از حقوق خود در راه رضای خالق و هموطنان شریف سیل‌زده اقدام نمایند.

معاون نیروی انسانی و سازماندهی فولاد مبارکه در ادامه از جمع‌آوری 2 میلیارد و 500 هزار ریال کمک نقدی از محل تکمیل برگه‌های منتشرشده در نواحی شرکت و کسر از حقوق کارکنان خبر داد و افزود: به‌طور قطع تا پایان بهمن‌ماه، مبالغ اهدایی سایر کارکنان نیز به این مبلغ افزوده خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: شرکت فولاد مبارکه علاوه بر کمک نقدی مدیریت و کارکنان خود با تخصیص چند دستگاه کامیون و تریلر دیواره‌دار به هلال‌احمر و ادارۀ کل آموزش و پرورش استان اصفهان برای ارسال کمک‌های غیرنقدی مردم شریف استان و آماده‌سازی 5580 دست کاپشن مردانه در این امر خداپسندانه مشارکت کرده است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز