خبرگزاری کار ایران

معاون عمرانی منطقه آزاد کیش درگفت‎وگو با ایلنا؛

مردم نگران ترافیک پروازی شب عید به جزیره کیش نباشند

asdasd
کد خبر : ۸۶۵۳۳۷

معاون عمرانی منطقه آزاد کیش گفت: از تمام مسافرینی که قصد سفر به جزیره کیش در ایام نوروز را دارند، تقتضا می‎کنیم درصورت نداشتن توانایی مالی برای رزرو هتل و یا محل اسکان از سفر به این جزیره خودداری کنند.

مصطفی خانزادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با بیان اینکه پروژه ترمینال مهمترین پروژه ای است که در یک ماه اخیر در دست گرفته ایم گفت:  این پروژه مربوط به ترمینال مسافری فرودگاه است و قرارداد دوم آن با مبلغ 600 میلیارد تومانی بسته شده است.

وی ادامه داد: برای بهره برداری از این پروژه باید تجهیزات 400 میلیارد تومانی را از خارج از کشور وارد کنیم که متاسفانه با توجه به تحریم های موجود به مشکل برخورده ایم به همین دلیل باید نگاه ویژه و مشارکت تیم حرفه ای در این پروژه داشته باشیم و پیش بینی میکنیم که حدود 15 ماه دیگر به بهره برداری برسیم.

مردم نگران ترافیک پروازی شب عید به جزیره کیش نباشند

خانزادی با اشاره به ترافیک گردشگران و مسافران در شب عید نوروز گفت: اگر در بحث پروازها تاخیر، ترافیک هوایی و یا مشکلات آب و هوایی وجود نداشته باشد در کیش مشکلی نخواهیم داشت.

وی ادامه داد: درحال حاضر نیز مقدمات ورود مسافران و گردشگران به کیش فراهم شده است و درخصوص ترانزیت و پروازها درحال برنامه‎ریزی هستیم و بسیاری از پروازها در شب اتفاق خواهد افتاد. همچنان‎که درسال گذشته چیزی حدود 160 پرواز در روز داشتیم که در نوع خود بی سابقه بوده است.

 معاون عمرانی منطقه آزاد کیش با اشاره به اینکه کیش نسبت به سایر شهرهای ایران یک شهر گرانی محسوب می‎شود گفت: به دلیل بارندگی‎های پیش بینی شده در فروردین ماه سال آینده از تمام مسافرین خواهشمندیم درصورت نداشتن محل اسکان و توانایی مالی برای رزرو هتل از سفر به این جزیره خودداری کنند، همچنان‎که در نوروز سال آینده برنامه‎ای برای توزیع چادرمسافرتی نیز نداریم.

وی همچنین با اشاره به ممنوعیت ورود خوردرو ایرانی در کیش گفت: در کیش اگر ماشینهای ایرانی به خصوص ماشین‎های مدل پایین مشکلی پیدا کنند در راه خواهند ماند، زیرا نه تعمیرکاری برای آن ماشین وجود دارد و نه میتوان لوازم یدکی و قطعات مورد نیازشان را پیدا کنند. ضمن آنکه هزینه‎های حمل با جرثقیل و کشتی تا رسیدن به مبدا بسیار سنگین خواهد بود.

خانزادی درخصوص پیش بینی بارندگی‎های فراوان در فروردین ماه سال جاری و احتمال آب گرفتگی خیابان‎ها گفت:  آب گرفتگی خیابان ها یک پروژه چندساله است و نمی‎توان به سرعت آن را حل کرد، اما باتوجه به آنکه ستاد بحران در کیش مستقر شده است، درحد امکانات از وقوع حوادث احتمالی پیشگیری خواهیم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز