خبرگزاری کار ایران

صعود «فروشگاه های زنجیره‌ای رفاه» بین ۱۰۰ شرکت برتر ایران

asdasd
کد خبر : ۸۶۲۷۸۲

شرکت فروشگاه های زنجیره ای رفاه در رتبه‌بندی 100 شرکت برتر ایران ( IMI 100) با 20 پله صعود موفق به کسب رتبه 87 شده است.

فروشگاه های زنجیره ای رفاه  توانست در این رتبه بندی اعلام شده، رتبه هفتم بیشترین صعود در بین شرکت‌ها از نظر رتبه کل را کسب کند؛ که این امر موجب شده این شرکت جزو شرکت‌های تازه وارد در فهرست صد شرکت اول قرار گیرد، به طوری که از رتبه 107 در سال مالی قبل با 20 رتبه صعود در سال جاری موفق به کسب رتبه 87 شده است.

این در حالی است که چنانچه میزان فروش امانی به میزان 8723 میلیارد ریال به فروش کل شرکت فروشگاه‌‎های زنجیره ای رفاه اضافه شود، این شرکت در جایگاه 62 میان 500 شرکت برتر کشور خواهد بود.همچنین باتوجه به رشد تعداد پرسنل و رسیدن تعداد پرسنل به بیش از 5000 نفر، انتظار می‌رود فروشگاه های زنجیره ای رفاه در میان 30 شرکت برتر از نظر میزان اشتغال جزو 10 شرکت برتر از منظر درصد افزایش میزان اشتغال در سال 1397 قرار گیرد.

دکتر رسول محمدی، مدیرعامل فروشگاه های زنجیره ای رفاه در این باره گفت:  شاخص های مورد ارزیابی در رتبه‌بندی سازمان مدیریت صنعتی، براساس سال 97 است که در مقایسه با سال 96 اعلام شده است. این در حالی است که با تو جه به حجم فعالیت رفاه در سال جاری میزان اشتغالزایی فروشگاه های زنجیره ای رفاه در سال 98 به 8500 نفر افزایش یافته است.

وی با اشاره به برنامه های توسعه ای رفاه خاطرنشان کرد: تا پایان امسال طبق برنامه ریزی های صورت گرفته 36 فروشگاه جدید در سراسر کشور از جمله اصفهان، بروجرد، ساری و رشت افتتاح خواهد شد که در میزان فروش و اشتغالزایی رفاه تاثیرگذار خواهد بود.

صعود «فروشگاه های زنجیره‌ای رفاه» بین ۱۰۰ شرکت برتر ایران

مدیرعامل فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه با بیان اینکه تلاش رفاه بر این است تا با ارائه خدمات بهتر برای مردم ساکن در شهرستان‌ها جذابیت را افزایش دهد، به استقبال بسیار خوبی که از حراجستون رفاه به عمل آمده است اشاره کرد و گفت: این تدبیر در هرماه به مدت 6 روز اجرایی می‌شود ضمن آنکه ما برای اسفندماه برنامه‌های جدید و خلاقانه‌ای را مدنظر داریم.

وی با تا کید بر اینکه فروشگاه زنجیره‌ای رفاه با برند رفاه‌مارکت در حوزه فرانچایز یا نمایندگی فعال است، ادامه داد: در این حوزه به سوپرمارکت‌های محلی کمک می‌کنیم تا بتوانند با استانداردهای بهتر خدمات خود را به مشتریان ارائه دهند. رفاه در این راستا عهده‌دار مسئولیت تامین کالا است و تلاش می‌کند با بهره‌مندی از این ظرفیت، تامین کالا برای فروشگاه‌های فرانچایز انجام دهد.

محمدی افزود: شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه به‌عنوان یکی از پیشگامان صنعت خرده‌فروشی کشور در تلاش است با انگیزه مضاعف در مسیر توسعه شتابان و در راستای تحقق اهداف راهبردی شرکت، همکاری مثمر‌ثمر و پایدار با شرکت‌های معتبر و برتر حوزه تجهیزات فروشگاهی و تولید کالا را هدفمند ادامه دهد و از پتانسیل این شرکت‌ها در راستای تحقق اهداف راهبردی و کلیدی شرکت در مسیر پیشرفت و توسعه بهره‌مند شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز