خبرگزاری کار ایران

ذوب‌ آهن‌ اصفهان، صیانت از محیط‌ زیست را به‌عنوان یکی از اهداف کلیدی انتخاب کرده است

asdasd
کد خبر : ۸۶۱۳۵۱

ایرج حشمتی رییس سازمان حفاظت محیط زیست استان اصفهان، مهندس صفی قلی سرپرست معاونت فنی سازمان محیط زیست استان ، فاطمه محمدی مسئول اداره حفاظت محیط زیست شهرستان لنجان و هیات همراه، 24 دی ماه ضمن دیدار با مهندس منصور یزدی زاده، مدیرعامل شرکت از خط تولید بازدید و در خصوص اقدامات زیست محیطی ذوب آهن اصفهان گفتگو نمودند.

به گزارش ایلنا، یزدی زاده، دراین دیدار، توجه به محیط زیست را توجه به کارکنان شرکت دانست و گفت : ذوب آهن اصفهان به مباحث زیست محیطی توجه ویژه ای دارد و  از نظر کنترل آلایندگی فعالیت های خود در رتبه های برتر استان قرار دارد، چرا که همزمان با اجرای پروژه های توسعه ای ، پروژه های زیست محیطی را نیز عملیاتی کرده است . وی با اشاره به این که حفظ محیط زیست علاوه بر یک وظیفه ، جزیی از مسئولیت اجتماعی شرکت های بزرگ نیز است، افزود : در زمینه حفظ محیط زیست اقدامات اصلاحی زیادی در دست اجرا و برنامه ریزی داریم و در برنامه های زیست محیطی خود، همکاری بسیار نزدیکی با سازمان حفاظت محیط زیست داشته و از رهنمودهای این سازمان بهره می برد .

مهندس یزدی زاده با اشاره به طرح های زیست محیطی شرکت گفت : آب گیری از لجن کنورتور و نصب 74 درب فلکسیبل از اقدامات مهم شرکت در این زمینه می باشد . وی یاد آور شد : تمامی این اقدامات در زمان تحریم و کاملا بومی سازی شده و نقطه عطفی در صنایع کشور باشد .

وی گفت : ذوب‌آهن‌اصفهان تعهد بر حفظ و صیانت از محیط‌زیست در استراتژی‌های کلان خود را به عنوان یکی از اهداف کلیدی انتخاب کرده و در همه پروژه‌ها و طرح‌های خود به این مهم توجه ویژه دارد .

دکتر حشمتی، رییس سازمان محیط زیست استان اصفهان، ذوب آهن را یک صنعت استراتژیک دانست که اقدامات مثبتی در زمینه حفظ محیط زیست داشته است ، گفت : این بازدید در راستای برنامه های برنامه جامع محیط زیستی که توسط کارشناسان سازمان محیط زیست در 38 محور تهیه شده، انجام گرفت . وی با اشاره به این موضوع که این برنامه جامع محیط زیستی در ذوب آهن به تصویب رسیده است افزود : امید است این برنامه جامع با توجه به نظرات کارشناسی دو طرف در فاز اجرایی قرار بگیرد .

وی سابقه 50 ساله ذوب آهن را نقطه عطفی در صنعت فولاد کشور دانست و گفت : رفع گرد و غبار کنورتورهای فولاد سازی ، دریافت پساب شهرستان های اطراف و منطقه ، بازچرخانی آب صنعتی و استحصال دوباره آن از اقدامات بسیار مهم ذوب آهن اصفهان در بحث زیست محیطی است.

رییس سازمان محیط زیست استان اصفهان،  افزود : خوشبختانه با نظرات مثبت مدیرعامل ذوب آهن اصفهان امید است بخش باقی مانده از مباحث این شرکت در زمینه محیط زیست مرتفع و به زودی حل گردد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز