خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل صدر تامین:

اولین شتاب دهنده معدن راه اندازی می‌شود/ وعده تاصیکو به سهامداران عملی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۸۶۰۱۹۴

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری صدرتامین گفت: اولین شتاب‌دهنده بخش معدن با همکاری و مشارکت شرکت‌های دانش بنیان تا پایان سال راه اندازی می‌شود.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی صدرتامین؛ غلامرضا سلیمانی، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری صدر تامین نهضت بومی‌سازی قطعات را یکی از اولویت های کلیدی در تاصیکو برشمرد و گفت: بومی سازی قطعات در دستور کار همکاران ما در شرکت های تابعه قرار گرفته است و تا به امروز اقدامات قابل قبولی را در زمینه بومی سازی شاهد بوده ایم.

وی اظهار داشت: با توجه به گستردگی فعالیت های برخی از شرکت های تابعه سیاست پیاده سازی ایده های نوین و برقراری ارتباط مستقیم دانشگاه با صنعت در برنامه کاری شرکتها قرار گرفته است و خوشبختانه گزارشات قابل قبولی در راستای همکاری دانشگاه و صنعت دریافت کرده ایم که در روز افتتاحیه شتابدهنده اعلام و رونمایی خواهیم کرد.

به گفته وی؛ هم اکنون شرکت های تابعه با تکیه به دانش جوانان ایرانی مانع از خروج ارز از کشور شده اند و براساس اعلام صاحبنظران و متخصصان قطعات بومی سازی شده کیفیتی مشابه قطعات وارداتی دارند.

بنا به گفته وی، پس از برگزاری جلسات متعدد و کاربردی با هیات مدیره و مدیران تاصیکو تصمیم به راه اندازی شتابدهنده بخش معدن با مشارکت شرکت های دانش بنیان گرفته شد و اولین شتاب دهنده تا پایان سال راه اندازی می شود.

وی در خصوص عملکرد 9 ماه شرکت های تابعه تاصیکو نیز اظهار داشت: بررسی عملکرد شرکت های تابعه به پایان رسیده است و گزارش آن طی روز های آینده از سوی روابط عمومی صدرتامین به رسانه ها اعلام خواهد شد.

وی در خصوص آخرین وضعیت سهام تاصیکو نیز اعلام کرد: سود هر سهم در پایان سال 2 برابر خواهد بود و ما به وعده ای که سهامداران داده بوده ایم عمل کرده و خواهیم کرد. تمامی مدیران تاصیکو براساس برنامه اقدامات را در دستور کار خود قرار داده اند و سهامداران با خیال آسوده از سهم خود نگهداری کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز