خبرگزاری کار ایران

عضو هیئت مدیره انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران:

صندوق پژوهش و نوآورى فولاد در حال پذیره‌نویسی است

asdasd
کد خبر : ۸۵۹۰۸۹

عضو هیئت مدیره انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران گفت: سامانه جامع بومى‌سازى حدود ٣ ماه پیش توسط ایمیدرو رونمایی و در دسترس صنعت، دانشگاه و شرکت هاى فنى و مهندسى قرار گرفت. صندوق پژوهش و نوآورى فولاد نیز در حال پذیره نویسى است.

 به گزارش ایلنا، فرشاد، عضو هیئت مدیره انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران در دومین جشنواره و‌ نمایشگاه ملی فولاد ایران گفت: ما گنجینه بزرگی از کارشناسان در زنجیره ارزش داریم، انتظار پاسخگویی نیازمندی‌های این زنجیره وجود دارد.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه دو‌ وجه دارد؛ نخست به لحاظ معرفی خدمات و ثمرات مدیران به عنوان الگویی واقعی، دوم معرفی پتانسیل‌ها در این حوزه، افزود: ایجاد صندوق پژوهش و ‌نوآوری فولاد که به کمک ایمیدرو در حال تاسیس و‌ پذیره نویسی است، از ثمره‌های این جشنواره است.

عضو هیات مدیره انجمن فولاد ایران افزود: نزدیک به ٥٠ سال از عمر صنایع فولادى کشور سپرى شده و داراى زنجیره ارزش در این بخش هستیم. انتظار می‌رود احداث واحدهای صنعتی پاسخگوى نیاز این زنجیره باشد.

فرشاد، معرفى و تقدیر از خدمات ماندگار مدیران صنعت فولاد و معرفى پتانسیل‌هاى ملى در قالب نمایشگاه از مهمترین اهداف این جشنواره فولاد نامبرد.

وی اظهار کرد: سامانه جامع بومى‌سازى حدود ٣ ماه پیش توسط ایمیدرو رونمایی و در دسترس صنعت، دانشگاه و شرکت هاى فنى و مهندسى قرار گرفت. صندوق پژوهش و نوآورى فولاد نیز در حال پذیره نویسى است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز