خبرگزاری کار ایران

موفقیت در جمع آوری و حذف آلاینده‌های باتری شماره سه کک سازی در ذوب آهن اصفهان

asdasd
کد خبر : ۸۵۳۰۵۶

ذوب آهن اصفهان به عنوان بنیانگذار صنعت فولاد کشور با توجه به داشتن نقش محوری در توسعه صنعتی کشور، همواره توانسته است در مسیر تامین نیازهای مصرف داخل محصولات فولادی و افزایش تنوع آن ها و همچنین به دست آوردن سهم قابل توجه ای از بازارهای صادراتی گام بردارد.

به گزارش ایلنا، علیرضا رضوانیان، مدیر تولیدات کک و مواد شیمیایی با بیان این که گام دوم جمع آوری و حذف آلاینده های باتری شماره سه کک سازی با موفقیت به اتمام رسید ، گفت: با رگلاژ باتری شماره سه، درهای کاملا بومی سازی شده فلکسیبل در سمت جنوبی نصب و مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی این پروژه را سنگین و قطعات به کار رفته در هر در را بیش از 738 قطعه عنوان کرد و افزود: بیش از هزار نفر در طراحی، ساخت و نصب  درهای فلکسیبل در کارگاه های مدل سازی، ریخته گری، اسکلت فلزی، ماشین کاری، عملیات حرارتی و ... مشارکت داشتند.

مهندس رضوانیان تاکید کرد: همه ما به متخصصان و نیروهای توانمند و کارآمد ذوب آهن می بالیم که از عهده چنین پروژه بزرگی به خوبی بر آمدند.

نقش مهندسی نت مکانیک ستودنی است

 در این این پروژه بزرگ، واحدهای پشتیبانی تولید به ویژه مدیریت مهندسی نت در حفظ آماده به کاری تجهیزات خطوط تولید و پویایی و ارتقاء جایگاه ذوب آهن در کشور همواره اثرگذار و ستودنی بوده و است.

مهندس سید وحید رضوی، مدیر برنامه ریزی و نظارت بر نگهداری و تعمیرات (مهندسی نت مکانیک) در این خصوص گفت : بخش عمده ای از قطعات و تجهیزات مکانیکی ذوب آهن اصفهان بومی سازی شده است و مابقی نیز به جزء اندکی که در حال حاضر امکان تامین آنها در داخل کشور وجود ندارد ، با توجه به دستیابی به دانش فنی وتکنولوژی ساخت آن ها در کارخانه، به دلیل محدودیت های تجهیزاتی و بعضاً ترافیک کاری در این مهندسی، از طریق سازندگان توانمند داخل کشور بومی سازی و تامین می شوند.

مدیر مهندسی نت، با بیان اهمیت و حساسیت موضوع حفظ محیط زیست و نقش اساسی آن در توسعه پایدار و تاکیدات و حمایت های مدیرعامل ذوب آهن اصفهان در این رابطه، افزود: مهندسی نت در سال جاری با برنامه ریزی منسجم و دقیق نسبت به ساخت و مونتاژ و تحویل 74 مجموعه درب فلکسیبل (سمت جنوب باتری3بخش تولیدات کک و مواد شیمیایی) سهم به سزایی ایفاد نموده، به نحوی که نتایج موفقیت آمیز آن بازتاب بسیار گسترده و افتخار آمیزی برای ذوب آهن اصفهان داشته است.

وی همچنین اعلام نمود : ساخت 74 مجموعه درب فلکسیبل (سمت شمال باتری) نیز شروع شده که امید است تا بهار سال آینده به پایان رسیده وانشاا.. منجر به رفع آلودگی های زیست محیطی در این بخش از ذوب آهن گردد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز