خبرگزاری کار ایران

صادق نجفی:

اقتصاد مقاومتی در سایپا به‌اجرا درآمده/ سایپا زیرساخت عظیمی برای رونق و توسعه دارد

asdasd
کد خبر : ۸۵۱۴۱۴

مشاور عالی و دستیار ویژه وزیر صنعت، معدن و تجارت در بازدید از سایپا گفت: در سایه مدیریت جهادی مدیران سایپا، اقتصاد مقاومتی در قالب رونق تولید، نهضت ساخت داخل و کاهش هزینه‌ها در این مجموعه محقق شده است.

به گزارش ایلنا به نقل از سایپا، صادق نجفی افزود: گروه خودروسازی سایپا با برخورداری از زیرساخت‌ها و ظرفیت‌های عظیم خود، از تهدید تحریم‌ها برای خود یک فرصت ایجاد کرده و با تکیه بر امکانات داخلی، محصولات جدیدی را برای عرضه به بازار در سال آینده طراحی و تولید کرده است.

به گفته وی عمده‌ترین هدف در صنعت خودرو ارتقای سطح رضایت مشتریان است و سایپا توانسته در سایه برخورداری از مدیریت جهادی، در این زمینه گام‌های بزرگی بردارد.

نجفی ادامه داد: مدیریت سایپا استفاده از استعدادها و توانایی‌های جوانان را در دستورکار قرار داده و با فکر، برنامه‌ریزی و مدیریت مناسب، به‌دنبال حل مشکلات است.

دستیار ویژه وزیر صنعت، معدن و تجارت در ادامه گفت: همه بخش‌های ذیربط در صنعت خودرو، باید این حوزه مهم اقتصادی کشور را مورد حمایت قرار دهند و مسیر رونق تولید را هموار کنند.

عضو قرارگاه رونق تولید کشور تصریح کرد: تحریم‌های ایجاد شده بر علیه این ملت، نخواهد توانست چرخه تولید را متوقف کرده و دشمنان را به اهداف شوم خود برساند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز