خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل گروه علی‌بابا:

به اهداف بلندپروازانه خود خواهیم رسید/ نگران تاثیر رمزهای یکبار مصرف روی صنعت تجارت الکترونیک هستیم

asdasd
کد خبر : ۸۴۶۹۴۲

مدیرعامل گروه علی‌بابا گفت: سرمایه اولیه علی‌بابا با حداقل میزان و به صورت شخصی بوده است. در حال حاضر 680 نفر در این مجموعه مشغول به کار هستند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، مدیرعامل گروه علی‌بابا در نشست خبری با اصحاب رسانه در راستای معرفی خدمات و دستاوردهای این گروه گفت: گروه علی‌بابا از سال 93 آغاز به کار کرده و امسال پنج سال است که در تمامی سرویس‌های حوزه گردشگری به صورت آنلاین فعالیت می‌کند.

مسعود طباطبایی افزود: مجموعه‌های مختلفی شامل بیش از شش برند در مجموعه علی‌بابا در حال فعالیت هستند.

وی ادامه داد: در گذشته فقط در حوزه فروش بلیط فعالیت می‌کردیم، در حال حاضر تلاش می‌کنیم در حوزه گردشگری ورود پیدا کرده و به عنوان پرتال ملی گردشگری بتوانیم خود را معرفی کنیم.

وی با اشاره به سایت Jabama.ir گفت: این سایت در حوزه اقامتگاه و معرفی اتاق، هتل‌ها و بوم‌گردی فعالیت می‌کند.

 به اهداف بلندپروازانه خود خواهیم رسید/ نگران تاثیر رمزهای یکبار مصرف روی صنعت تجارت الکترونیک هستیم

طباطبایی با اشاره به سایت Hello Persia گفت: این سایت در حوزه ورود گردشگران خارجی به ایران فعالیت می‌کند.

مدیرعامل گروه علی‌بابا همچنین در خصوص استارتاپ Brandist گفت: این استارتاپ در زمینه خدمات بازاریابی فعال است که علاوه بر گروه، برای شرکت‌های زیرمجموعه نیز فعالیت می‌کند.

طباطبایی از فعالیت شرکت ققنوس در حوزه هوش مصنوعی خبر داد و گفت: ما تصمیم گرفتیم از اینکه صرفا در حوزه گردشگری فعالیت کنیم، به سمت ارائه گردشگری در بستر تکنولوژی پیش برویم. این امر باعث شده در سایر حوزه‌ها ورود پیدا کنیم. در این بین شرکت ققنوس به عنوان اولین سرمایه‌گذاری ما در حوزه هوش مصنوعی بود.

مدیرعامل گروه علی‌بابا در پاسخ به سوال ایلنا مبنی بر تعداد کارکنان در این شرکت‌ها گفت: هدف گروه علی‌بابا این است که تجربه شایسته سفر را برای همه اقشار با هر سطح درآمد در اختیار مردم قرار دهد. در حال حاضر در سبد محصولات علی‌بابا پروازهای داخلی، خارجی، اتوبوس، قطار، هتل‌های داخلی و خارجی، اقامت‌های غیررسمی (بومگردی) و غیره وجود دارد.

وی ادامه داد: سرمایه اولیه علی‌بابا با حداقل میزان و به صورت شخصی بوده است. در حال حاضر 680 نفر در این مجموعه مشغول به کار هستند.

طباطبایی در خصوص نامگذاری ساختمان علی‌بابا به نام روز اول گفت: ما معتقدیم هر کارمندی که وارد این مجموعه می‌شود گویی روز اول کاری او است، با ایده‌های جدید.

وی با بیان اینکه بهتری محیط کار را در اختیار کارکنان قرار دادیم، افزود: با همتی که کارکنان و مدیران شرکت دارند، به اهداف بلندپروازانه خود خواهیم رسید.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر تاثیر رمزهای یکبار مصرف روی صنعت تجارت الکترونیک گفت: ما نگران هستیم که این موضوع روی صنعت تجارت الکترونیک تاثیر بگذارد. بهتر بود این امر با اطلاع‌رسانی بیشتر و پله پله پیش می‌رفت.

در ادامه این نشست توحید علی‌اشرفی مدیر بازاریابی گروه علی‌بابا گفت: دستیار صوتی DOBBY یک تحول در حوزه هوش مصنوعی بومی کشور است که در مرحله اولیه توسعه کار خود به سر می‌برد اما خیلی کامل می‌تواند صحبت‌های کابر را متوجه و آنالیز کند و همچنین تمامی متون تولیدشده جدید از جمله اخبار را گویش و قرائت نماید.

وی افزود: DOBBY در مرحله شروع کار خود است و هر میزان تعداد کاربران آن افزایش یابد واکنش آن دقیق‌تر خواهد بود.

علی اشرفی DOBBY را یک تحول در حوزه IT دانست و گفت: گروه علی‌بابا به آن افتخار می‌کند و تمام اهتمام خود را برای گسترش آن قرار خواهد داد.

وی با اشاره به توریست سلامت گفت: ما در استارت‌آپی به نام MEDGO سرمایه‌گذاری کردیم. این سایت برای ورود گردشگرانی است که به دنبال خدمات درمانی در ایران هستند.

وی با اشاره به پلتفرم Nabro گفت: این پلتفرم به دنبال این است که محتوای گردشگری و تفریح را با نگاه دیگری تولید کند.

اشرفی در خصوص پلتفرم Neshanet گفت: این پلتفرم در حوزه فرایند تسهیلگری فعالیت‌های تحقیقات در شرکت‌های اجتماعی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز