خبرگزاری کار ایران

افزایش سطح کیفی تختال‌های فولاد مبارکه

asdasd
کد خبر : ۸۴۱۰۱۵

با پایان یافتن تعمیرات اساسی ماشیـــــن ریختـــــــه‌گری شمارۀ 2، کیفیت تختال‌های تولیدی در این ماشین ازنظر به حداقل رسیدن عیوب سطحی و داخلی محصول افزایش یافت.

به گزارش ایلنا، کامران مرادی، رئیس تعمیرات ریخته‌گری، با اعلام این خبر افزود: به‌منظور دستیابی به اهداف شرکت در تولید محصولات کیفی و حفظ و افزایش قابلیت صادراتی محصول و نظر به اینکه تولید عمدۀ تختال‌های خاص و صادراتی با ماشین شمارۀ 2 ریخته‌گری انجام می‌پذیرد، برنامۀ تعمیرات اساسی ماشین در دستور کار قرار گرفت.

در همین خصوص کارشناس تعمیرات ریخته‌گری نیز گفت: لوله‌های مدار آب ثانویه ماشین به دلیل PH بالای آب و به‌مرور زمان دچار گرفتگی و کاهش قطر شده بودند که این امر موجب عدم تأمین میزان مناسب آب در سرعت‌های زیاد و اثرگذاری بر شمش تولیدی و کاهش کیفیت آن می‌شد.

مهدی کریمی در همین خصوص افزود: به‌دلیل دسترسی نامناسب به لوله‌های آب ثانویه با برنامه‌ریزی قبلی و آماده‌سازی انجام‌شده، لوله‌های مذکور تعویض شد.

 وی با بیان این‌که این فعالیت به‌صورت شبانه‌روزی و در زمان پیش‌بینی‌شده انجام شد، گفت: تعمیر اساسی اسیلاتورهای هر دو خط، سرویس کلیۀ سگمنت‌ها، الاینمنت خط غلتکی، سرویس اساسی ماشین‌های برش و مارک‌زنی از دیگر فعالیت‌هایی بود که در این برنامۀ تعمیراتی انجام شد.

رئیس تعمیرات ریخته‌گری در خاتمه از همۀ کارکنان تولید و تعمیرات ناحیۀ فولادسازی و ریخته‌گری مداوم و همچنین از پیمانکارانی که در اجرای تعمیرات مساعدت کردند، تشکر و قدردانی نمود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز