خبرگزاری کار ایران

رئیس هیئت عامل ایمیدرو؛

از سود مس برای طرح‌های توسعه‌ای استفاده می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۸۴۰۷۰۱

رئیس هیئت عامل ایمیدرو با بیان اینکه ایمیدرو در کنار شرکت ملی مس است، بیان کرد: هرقدر نیاز باشد از سود مس برای طرح‌های توسعه‌ای استفاده می‌کنیم. این زایش ثروت موجب خلق ثروت خواهد شد.

خداداد غریب پور، در آیین رونمایی از اولین محصول زیرساخت «طرح جامع سیستم‌های یکپارچه شرکت ملی صنایع مس ایران» گفت: خوشبختانه صنعت مس دارای شرایط بسیار خوبی است و در حال حاضر ۱۱۰ میلیون دلار پروژه دو هفته گذشته افتتاح و 1.8 میلیارد یورو نیز پروژه تعریف شده است.

وی افزود: مس به عنوان سومین شرکت بورسی، یک شرکت ارزنده است. با توجه به شرایط خوب این شرکت باید به این مجموعه تبریک گفت که اصلاح خط تولید و طرح های توسعه را همزمان اجرا می کند.

رئیس هیئت عامل ایمیدرو با بیان اینکه شرکت ملی مس به دنبال ایجاد رضایت و شفافیت است، گفت: شرکت ملی صنایع مس در حال اجرای طرح هایش است و خودش را برای تصمیم گیری‌های سریع و چابک آماده می کند.

وی یکی از آثارت خوب تحریم را متکی شدن به توان داخل دانست و گفت: منبع «طرح جامع سیستم‌های یکپارچه شرکت ملی صنایع مس ایران» در اختیار شرکت مس است. بنابراین می‌توان نتیجه گرفت یکی از اثرات خوب تحریم متکی شدن به داخل بود.

غریب پور با بیان اینکه صادرات ۶ ماهه مس در سال جاری به میزان کل صادرات این شرکت در سال ۹۷ بوده، اظهار کرد: این اقدامات سرآغاز یک تحول بسیار بزرگی در شرکت مس است و از تمامی دست اندرکاران این طرح تشکر می کنم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز