خبرگزاری کار ایران

چرا پکیج شوفاژ دیواری "بی تا" بخریم؟

asdasd
کد خبر : ۸۴۰۱۲۳

از سال 1372 که برای اولین بار شرکت بوتان پکیج شوفاژ دیواری را به بازار ایران عرضه نمود، همواره بخشی از قطعات این دستگاه ها وارداتی بود. از سال گذشته شرکت بوتان ضمن استمرار تولید پکیج های شوفاژ با قطعات ایرانی و ایتالیایی، اقدام به عرضه پکیج شوفاژ دیواری جدید با برند "بی تا" نمود که وجه تمایز آن استفاده از قطعات ایرانی است. این شرکت سابقه موفق ایرانی سازی صددرصد قطعات آبگرمکن و صدور انبوه این محصول کاملا ایرانی با تیراژ انبوه به اروپا را در کارنامه خود دارد.

به گزارش ایلنا از روابط عمومی گروه صنعتی بوتان، در راستای حمایت از تولید کالای ایرانی، پکیج شوفاژ دیواری "بی تا" با اتکا به تجربه و سوابق بوتان در تولید، توزیع، خدمات و  پشتیبانی محصولات گرمایشی و با به‌روز ترین خطوط تولید و جدیدترین فن آوری ها تولید شده است.

شرکت بوتان هدف از تولید پکیج شوفاژدیواری "بی تا" را ارائه محصولی با کیفیت به قیمت مناسب، با رویکرد داخلی سازی و کاهش سهم قطعات وارادتی برشمرده است. بر این اساس در ساخت پکیج شوفاژ دیواری "بی تا" از قطعات تولیدی گروه صنعتی بوتان با درجه کیفی بالا و قطعاتی از تامین کنندگان داخلی استفاده شده و این محصول نشان استاندارد ملی ایران را کسب کرده است.

داخلی سازی اکثر قطعات این برند جدید پکیج شوفاژ دیواری، موجب شده است که قیمت این محصول ضمن حفظ کیفیت، کمتر از دیگر محصولات مشابه بوده و به همین دلیل در شرایط فعلی که قدرت خرید مشتریان کاهش یافته با استقبال فراوانی از سوی مشتریان مواجه شده است.

بر اساس این گزارش، پکیج شوفاژ دیواری "بی تا" از پشتیبانی و خدمات پس از فروش شرکت بوتان برخوردار است. در واقع خدمات این محصول توسط گروه صنعتی بوتان و با پشیبانی شبکه گسترده این شرکت در سراسر کشور ارائه می شود. این شبکه با پشتیبانی 1900 سرویسکار مجاز در 650 شهر در تمامی روزهای هفته حتی ایام تعطیل پاسخگوی مشتریان است.

نکته مهم دیگر این  که  تعمیرات احتمالی  این محصول به دلیل طراحی ساده آن ، راحت تر و در کمترین زمان توسط سرویسکاران مجاز انجام می شود. همچنین با توجه به عدم وابستگی به قطعات خارجی، تامین قطعات پکیج شوفاژ دیواری "بی تا" در دوران دو ساله گارانتی و تا 10 سال از تاریخ تولید، با اطمینان حداکثری همراه است.

این محصول گرمایشی در ظرفیت های 22 و 24 دارای محفظه احتراق باز و بسته به بازار عرضه شده است.

نکته پایانی این که پکیج شوفاژ دیواری "بی تا" با توجه به شرایط محیطی، قابلیت تامین گرمایش و تامین آب گرم بهداشتی فضایی تا 210 متر مربع را دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز