خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل ایرانول در آبادان خبر داد:

فروش ایرانول امسال به مرز ۳۵ هزار میلیارد می رسد

asdasd
کد خبر : ۸۳۸۲۲۸

مدیرعامل شرکت نفت ایرانول در آبادان گفت: فروش ایرانول امسال به مرز ۳۵ هزار میلیارد ریال خواهد رسید.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی و تبلیغات شرکت نفت ایرانول، مهندس عیسی اسحاقی در شورای مدیران و مسئولین ایرانول درآبادان گفت: فروش ایرانول از ۲۱ هزار میلیارد ریال سال گذشته به مرز ۳۵ هزار میلیارد ریال در پایان سال جاری خواهد رسید.

وی افزود: در شش ماهه اول سال جاری فروش ایرانول با حدود ۷۰ درصد افزایش از ۸ هزار میلیارد سال گذشته به بیش از ۱۴ هزار میلیارد ریال افزایش یافته است.

مهندس اسحاقی تصریح کرد : میزان فروش و سود شرکت در شش ماه اول امسال از کل میزان فروش و سود شرکت در سال ۹۴ بیشتر است.

 وی تاکید کرد: انتظار می رود مسئولان مربوطه در مورد اختلاف قیمت گذاری انواع روغن موتور بررسی های لازم را انجام و سریعتر تصمیم مناسب را بگیرند تا بازار متعادلتر و رقابت ها واقعی شود.

 مدیرعامل شرکت نفت ایرانول تاکید کرد: در شش سال گذشته تمام رکوردهای تولید، فروش ، صادرات ، صادرات روغن موتور ، کاهش خام فروشی و سود در ایرانول شکسته شده است و سال گذشته بی نظیرترین سال با رشد اکثر شاخص ها در ایرانول بود که امسال بهتر از سال گذشته در برخی از شاخص ها خواهیم بود.

مهندس اسحاقی اجرای 5  پروژه از جمله اجرای فاز یک و دو واحد موم گیری، یکسان سازی قیمت شرکت های تولید کننده روانکار و خروج یا برنامه ریزی مناسب از سرمایه گذاری های کم بازده ایرانول را اقداماتی دانست که در فروش و سود این شرکت تاثیر به سزایی خواهد گذاشت.

 مدیرعامل شرکت نفت ایرانول برنامه محوری را از اقدامات مهم ایرانول ذکر کرد و گفت: کارها در ایرانول براساس استراتژی تدوین شده هشت ساله ۱۴۰۴ به پیش می رود و براساس این استراتژی خام فروشی بیس اویل (روغن پایه ) به حداقل خواهد رسید .

مهندس اسحاقی تاکید کرد: بر اساس این استراتژی ۱۰ پروژه مهم تا سال ۱۴۰۰ باید اجرا شود که ۵ پروژه اجرا و ۵ پروژه در دست اجرا می باشد.

  وی راه اندازی پایانه صادراتی ایرانول با ۲۵ هزارتن ظرفیت ذخیره سازی مخازن ، راه اندازی خط ریلی در ماه اخیر و ارسال محصولات صادراتی از پالایشگاه تهران با خط ریلی به پایانه صادراتی به ماهشهر ، تولید روغن موتور و بازسازی پالایشگاه آبادان پس از ۳۶ سال و راه اندازی کولینگ تاور پالایشگاه آبادان بعد از ۷۰ سال را از پروژه های مهم راه اندازی شده،  ذکر کرد.

وی در ادامه از تولید و عرضه گسترده محصولات جدید ایرانول با بالاترین سطح کیفی روز دنیا طی چند ماه گذشته به بازار خبر داد و گفت: طی ماه های آینده نیز چند محصول جدید دیزلی و بنزینی با  سطح کیفی بالا به بازار عرضه خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز