خبرگزاری کار ایران

حضور مجتمع فولاد صنعت بناب در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی متالورژی – ایران متافو ۱۳۹۸

asdasd
کد خبر : ۸۳۸۲۰۹

مجتمع فولاد صنعت بناب با نام تجاری شاهین بناب در سالی که پشت سر نهاد، با مدیریت یکپارچه، برنامه ریزی شده و با نگاه استراتژیک توانست برای اولین بار در طول چند سال گذشته به سود عملیاتی دست یابد.

به گزارش ایلنا از  مجتمع فولاد صنعت بناب، این مجتمع در سالی که به معنای واقعی به شعار سال " رونق تولید "  عمل کرده است  در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی متالورژی – ایران متافو ۱۳۹۸ حضوری پررنگ خواهد داشت.

مجتمع فولاد صنعت بناب با نام تجاری شاهین بناب در سالی که پشت سر نهاد، با مدیریت یکپارچه، برنامه ریزی شده و با نگاه استراتژیک توانست برای اولین بار در طول چند سال گذشته به سود عملیاتی دست یابد، در مسیر توسعه قدم برداشته و واحد های غیرفعال این مجموعه به مدار تولید بازگشت،  افزایش تولید همراه با جهش در صادرات محصولات فولادی به بازارهای جهانی را نیز تجربه کرد تا به عنوان یک فولادساز مطرح در کشور ایفای نقش کند.

شانزدهمین نمایشگاه بین المللی متالورژی (فولاد، فلزات غیرآهنی، ریخته‌ گری، قالب‌سازی، آهنگری، معدن و صنایع معدنی، صنایع سرامیک و نسوز‌ها، شیرهای صنعتی) در تاریخ ۸ الی ۱۱ آذرماه ۱۳۹۸ در محل نمایشگاه بین المللی تهران با حضور پرشور شرکت های صاحب نام و مطرح در عرصه های بین المللی برگزار می شود.

لذا از علاقمندان، تجار، مصرف کنندگان محصولات فولادی، تامین کنندگان مواد اولیه و قطعات ،  مسئولین و دست اندرکاران فعال در این حوزه صمیمانه برای بازدید از غرفه این مجتمع در سالن 6  ،  مورخه 8  لغایت 11 آذرماه از ساعت 9  الی 17 دعوت به عمل می‌آید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز