خبرگزاری کار ایران

ثبت ۲ رکورد جدید در کارخانه‌های تولید شمش فولاد و آهن اسفنجی چادرملو ؛

تولید آهن اسفنجی چادرملو از مرز 1 میلیون تن گذشت

asdasd
کد خبر : ۸۳۸۱۳۶

در آبانماه امسال با تولید 90 هزار و 845 تن شمش فولادی در کارخانه فولاد چادرملو رکورد جدیدی در تولید ماهانه به ثبت رسید و در مجموع 8 ماهه گذشته662 هزارتن شمش فولاد در این کارخانه واقع در مجتمع صنعتی چادرملو تولید شده است .

به گزارش ایلنا، طی 8 ماهه گذشته میزان تولید آهن اسفنجی در واحد مگامدول احیای مستقیم چادرملو به 1 میلیون و 10 هزار تن رسید . این در حالی است کارخانه احیای مستقیم چادرملو اولین سال تولید خود را آغاز کرده است و اواخر آبانماه امسال با حضور رئیس جمهور اسلامی ایران رسماً افتتاح شد .

بر اساس همین گزارش، پیش بینی شده است تا پایان امسال میزان تولید آهن اسفنجی دراین واحد عظیم فولادی به ظرفیت اسمی خود یعنی 1 میلیون و 550 هزارتن برسد. این درحالی است واحدهای صنعتی بطور معمول پس از  3 تا 4 سال به ظرفیت حداکثری تولید خود می رسند واین موفقیت قابل توجهی برای چادرملو محسوب می شود .

 در آبانماه امسال با تولید 90 هزار و 845  تن شمش فولادی در کارخانه فولاد چادرملو رکورد جدیدی در تولید ماهانه به ثبت رسید و در مجموع 8 ماهه گذشته662 هزارتن شمش فولاد در این کارخانه واقع در مجتمع صنعتی چادرملو تولید شده است .

طی این مدت همچنین بیش از 2 میلیون و 337 هزار تن گندله آهن در کارخانه گندله سازی مجتمع صنعتی چادرملو تولید شده است .

از سوی دیگر در دوره 8 ماهه گذشته  بیش از 6 میلیون و 770 هزارتن سنگ آهن و کنسانتره در مجتمع معدنی چادرملو تولید شده است .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز