خبرگزاری کار ایران

در حضور رئیس قوه‌قضاییه و دو وزیر؛

تقدیر از مدیرعامل ذوب‌آهن اصفهان در همایش پدافند غیرعامل

asdasd
کد خبر : ۸۳۲۲۱۳

منصور یزدی‌زاده مدیرعامل ذوب آهن اصفهان در همایش پدافند غیرعامل که با حضور رئیس قوه قضائیه و وزرای راه و شهرسازی و نفت برگزار شد ، به جهت برگزاری رزمایش شیمیایی در حوزه پدافند غیرعامل مور تقدیر قرار گرفت . لوح تقدیر پدافند غیر عامل ، توسط دکتر محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی و سردار غلام رضا جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل به مدیرعامل ذوب آهن اصفهان اهداء شد.

به گزارش ایلنا، همایش پدافند غیرعامل با عنوان «مقاومت وبازدارندگی با رونق تولید» با حضور حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی ریاست قوه قضاییه، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی، بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت، سردار جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور، حجت الاسلام و المسلمین مجتبی ذوالنوری رئیس کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست خارجی مجلس و تنی چند از دیگر مسئولان سازمان‌ها در مرکز همایش‌های بین المللی سازمان صدا و سیما سه شنبه 14 آبان ماه برگزار شد.

یزدی‌زاده در حاشیه این همایش با بیان اینکه فعالیت‌های رسمی حوزه پدافند غیرعامل از سال 1388 در ذوب آهن اصفهان به صورت رسمی آغاز شده، گفت: سال‌گذشته این شرکت موفق به اجرای رزمایش شیمیایی در حوزه پدافند غیرعامل با نظارت کارشناسان و مسئولان سازمان پدافندغیرعامل کشور گردید که مورد تایید سازمان واقع شد. در این فرصت  از تمامی همکاران عزیز که در برگزاری موفق رزمایش در ذوب آهن اصفهان مشارکت داشتند قدردانی می‌کنم.

وی تصریح کرد: ذوب آهن اصفهان پروژه های متعددی در حوزه های سایبری ، آب و همچنین زیرساخت های کالبدی کشور همچون تولید ریل انجام داده است که نشانگر نهادینه شدن فرهنگ پدافند غیرعامل در این شرکت است .

یزدی زاده افزود : در سال جاری ، رزمایش پدافند سایبری نیز در ذوب آهن اصفهان در دستور کار قرار دارد که تحت نظارت سازمان پدافند غیرعامل ظرف دو ماه آینده برگزار می شود.

پدرام کیانی مسئول برگزاری این رزمایش در گفتگو با خبرنگار ما گفت: بدلیل اینکه ذوب آهن در رده حساس طبقه بندی می‌شود بایستی هرساله حداقل یک رزمایش در حوزه های تهدیدات فناورانه جدید پدافندغیرعامل در سطح ملی و با نظارت مستقیم مسئولین سازمان پدافندغیرعامل در شرکت  ، اجرا کند که دو رزمایش سایبری در حوزه‌های ICS و ICT در دستور کار است.

حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی ریاست قوه قضاییه در این همایش گفت : سازوکار‌های فساد زدا باید بوسیله خود دستگاه‌ها طراحی شود؛ یعنی اینکه بتوانیم در نظام پولی و بانکی و نظام مالیاتی، نظام واردات و صادرات و نظام‌های مختلف یک سازو کار‌هایی ایجاد کنیم که ضد فساد باشد. اینکه با یک مفسد برخورد شود یک طرف قضیه است؛ اماسازوکار‌ها باید بتواند جلوی فساد را بگیرد.

رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه رونق تولید در گرو امنیت اقتصادی است و امنیت اقتصادی در گرو مبارزه با فساد اقتصادی است، ادامه داد: هر جا از دری فساد وارد شد، امنیت مختل می‌شود. امنیت مختل شود، تولید دچار اختلال می‌گردد؛ لذا این وظیفه اولیه همه مدیران و دست اندرکاران است و نباید نگاه ما به بازرسان بیرون سازمان و دستگاه قضایی باشد.

دکتر محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی نیز طی سخنانی با تاکید بر اینکه رشد و توسعه کشور و به بالندگی رساندن آن نیازمند اهتمام است، اظهار داشت: برای مقابله با تهدید همه جانبه همواره مصون سازی های لازم را باید انجام داده باشم.

وی افزود: تهاجم ها جنبه های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، نظامی و امنیتی دارد و ما شاهد این هستیم که در طول تاریخ ۴۰ ساله انقلاب همواره این تهدیدها وجود داشته است.

سردار غلام رضا جلالی نیز در همایش پدافند غیر عامل اظهار کرد: امروز در حالی هشتمین همایش ملی پدافند غیرعامل را در شانزدهمین سالگرد تاسیس سازمان پدافند غیرعامل کشور به فرمان رهبر معظم انقلاب برگزار می کنیم که با رویکرد جدید دفاعی روبه رو هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز