خبرگزاری کار ایران

برگزاری ۴۱۸ مناقصه وزارت جهاد کشاورزی در دولت یازدهم و دوازدهم

asdasd
کد خبر : ۸۳۰۰۲۵

معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: قوانین و مقررات در این حوزه به روشنی مشخص است و جایی برای تفسیر و اعمال سلیقه وجود ندارد و اگر ابهام وجود داشته باشد، در حین انجام فرایند و قبل از تصمیم گیری باید با هماهنگی و استعلام از مراجع نظارتی رفع ابهام شود.

به گزارش ایلنا و به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، محمدرضا طلایی در کارگاه آموزشی مناقصات، اظهار داشت: اهمیت مناقصات در معاملات و فرآیندهای دولتی بر کسی پوشیده نیست و متولیان مربوطه باید به وظیفه‌ای که بر عهده گرفته‌اند به خوبی اگاه باشند.

وی با اشاره به این که در این حوزه فرصتی برای اشتباه وجود ندارد و در فرآیند برگزاری مناقصات حتی نمره ۱۹ نیز برای ما و مراجع نظارتی قابل قبول نیست و مردودی مخسوب می شود، خاطرنشان کرد: قوانین و مقررات در این حوزه به روشنی مشخص است و جایی برای تفسیر و اعمال سلیقه وجود ندارد و اگر ابهام وجود داشته باشد، در حین انجام فرایند و قبل از تصمیم گیری باید با هماهنگی و استعلام از مراجع نظارتی رفع ابهام شود.

طلایی با بیان این که تعداد و حجم مناقصات در ستاد وزارت جهاد کشاورزی در این دولت بی نظیر بوده است، تصریح کرد: تنها در ستاد وزرات طی سال های اخیر تعداد ۴۱۸ مناقصه با حجم ریالی ۴۲۰۰ میلیارد تومان برگزار شده است.

وی بر اهمیت آموزش و بازآموزی در این حوزه تاکید کرد و افزود: لازم است جلسات هماهنگی و کارگاه آموزشی به صورت مستمر برای سازمان های ملی و سازمان جهاد کشاورزی استان ها برگزار شود.

طلایی یادآور شد: جلسات مناقصات و مزایده به دلیل اهمیت و حساسیت باید به صورت شفاف و با حضور کامل عوامل مربوطه برگزار و کلیه فرایندها طبق مقررات مستند سازی شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز