خبرگزاری کار ایران

دبیر سندیکای تولید کنندگان لوله و پروفیل فولادی؛

دریافت مابه‌التفاوت خرید محصولات فولادی خلاف مقررات و شرع است

asdasd
کد خبر : ۸۲۹۳۶۷

دبیر سندیکای تولید کنندگان لوله و پروفیل فولادی گفت: وزارت صنعت، معدن و تجارت همگام با تولید کنندگان به دنبال رفع موانع تولید بوده و هست. اگر احیانا دستورالعمل یا نامه‌ای خلاف مقررات صادر شده است، باید جرات اصلاح آن را هم داشته باشیم.

به گزارش ایلنا، امیرحسین کاوه عنوان کرد: در موضوع دریافت مابه‌التفاوت فروش محصولات فولادی، هم‌اکنون با توجه به پیگیری‌های انجام شده، برای همه از جمله وزیر صمت، محرز شده است که آن  نامه ماهیت عطف به ماسبق داشته و خلاف مقررات بوده است و طبق موازین  شرع نیز دریافت مابه التفاوت از معاملات قطعی، حرام است؛ بنابراین وزیر صمت دستور سریع اصلاح نامه را به معاونت معدنی داده است و خوشبختانه هم اکنون نیز مدیر کل صنایع معدنی وزارت صمت اعلام کرده است ظرف چند روز آینده، نامه ابطال آن دستور صادر خواهد شد که جای تشکر و قدر دانی دارد.

وی با بیان اینکه در سال رونق تولید همه باید شبانه روز مدد کننده تولید کنندگان کشور باشیم و موانع را برداریم، افزود: دریافت مابه‌التفاوت خرید محصولات فولادی خلاف مقررات و شرع و تحمیل هزینه‌های گزاف به تولیدکنندگان در سال رونق تولید است.

بر اساس این گزارش:‌ سیف الله امیری، مدیر کل صنایع معدنی وزارت صمت  در پاسخ دبیر سندیکای تولید کنندگان لوله و پروفیل فولادی در خصوص چرایی تاخیر سه هفته ای در اجرای دستور وزارت صمت مبنی بر غیر قانونی بودن اخذ مابه التفاوت خرید محصولات فلزی، گفت: بدنبال راهکار اجرایی هستیم و ظرف هفته آینده این موضوع کاملا حل خواهد شد و هیچگونه مشکلی در این خصوص با توجه به دستورات ارایه شده وجود نخواهد داشت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز