خبرگزاری کار ایران

سرپرست معاونت امور صنایع وزارت صمت:

تشکیل کمیته راهبری برگزاری میزهای تخصصی تعمیق ساخت داخل

asdasd
کد خبر : ۸۲۸۳۶۴

در راستای تحقق نهضت ساخت داخل، اولین جلسه کمیته راهبری برگزاری میزهای تخصصی تعمیق ساخت داخل با حضور سرپرست معاونت امور صنایع وزارت صمت برگزارشد.

به گزارش ایلنا و به نقل از وزارت صمت، مهدی صادقی نیارکی سرپرست معاونت امور صنایع با اشاره به تشکیل این کمیته گفت: در این نشست مهمترین سیاست‌های راهبردی برای برگزاری میزهای تخصصی در صنایع مهم به ویژه خودرو، برق الکترونیک، لوازم خانگی، ریلی، پتروشیمی، نفت و گاز مورد بررسی قرار گرفت.

وی با تاکید بر برگزاری این کمیته به صورت مستمر خاطر نشان کرد: مقدمات برگزاری میز سوم و چهارم تعمیق ساخت داخل در دو حوزه تخصصی صنایع برق الکترونیک و صنعت خودرو و موتور سیکلت در اواخر آبان ماه و اوایل آذرماه فراهم خواهد شد.

سرپرست معاونت امور صنایع با اشاره به برنامه ریزی برای برگزاری میزهای آتی تا پایان سال98 افزود: تشکیل میز پنجم با محوریت صنعت لوازم خانگی، میز ششم با محوریت صنعت خودرو و صنایع ریلی و میز هفتم با محوریت حوزه کاتالیست های RFF , RFCC از جمله موضوعاتی بود که در این نشست به آن پرداخته شد.

به گفته صادقی نیارکی میزهای تخصصی در حوزه داخلی سازی تجهیزات صنایع پتروشیمی، نفت و گاز و همچنین میز تخصصی داخلی سازی قطعات بزرگ در صنعت خودرو از جمله برنامه‌های است که در ادامه میزهای تخصصی برگزار خواهد شد.

وی در پایان خاطر نشان‌کرد: همچنین مقررشد؛ مدلی جهت برگزاری میزهای تخصصی تعمیق ساخت داخل در استان‌ها با هدف بهم رسانی نیازها و توانمندی‌ های صنعتی موجود در هر استان در صنایع مختلف طراحی شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز