خبرگزاری کار ایران

عرضه تیرآهن، میلگرد، سرب و طلا در نخستین روز هفته در بورس کالا

asdasd
کد خبر : ۸۲۷۳۷۰

تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالا امروز (شنبه) میزبان عرضه ۹ هزار و ۹۰۰ تن تیرآهن، ۳ هزار و ۳۰۰ تن سبد میلگرد، ۵۰ تن سرب و ۳۰ کیلوگرم شمش طلا است.

به گزارش ایلنا به نقل از بورس کالای ایران، هشت هزار و ۹۷۷ تن قیر و پنج هزار تن گوگرد در تالار صادراتی بورس کالای ایران عرضه می‌شود.

این گزارش حاکی است، ۲۴ هزار و ۵۸۵ تن مواد پلیمری، مواد شیمیایی، گوگرد و قیر نیز در تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی عرضه می‌شود.

بازار فرعی بورس کالای ایران نیز در این روز عرضه یک هزار و ۷۱۰ تن نخ پلی استر را تجربه می کند.

معامله ۲۸ هزار تن محصول فولادی در بورس کالای ایران

تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران، روز (چهارشنبه) میزبان دادوستد ۲۸ هزار و ۶۳۶ تن انواع محصولات فولادی بود.

در این روز و در تالار مذکور ۶ هزار و ۶۰۰ تن تیرآهن، چهار هزار و ۴۰۰ تن سبد تیر آهن، ۹ هزار و ۶۳۶ تن سبد میلگرد، هشت هزار تن شمش بلوم، ۴۰ تن مس کاتد و ۱۲ تن کنسانتره فلزات گرانبها معامله شد.

تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی بورس کالای ایران نیز در این روز معامله۱۶ هزار و ۱۹۵تن مواد شیمیایی، ۲ هزار و ۳۳۶ مواد پلیمری و ۲۰۰ تن قیر را تجربه کرد.

تالار صادراتی بورس کالای ایران نیز در این روز شاهد دادوستد ۲۵ هزار و ۷۳ تن قیر و ۱۹۶ تن عایق رطوبتی بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز