خبرگزاری کار ایران

حضور شرکت‌های بزرگ خارجی در پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی معدن ایران

asdasd
کد خبر : ۸۲۶۰۱۸

پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی معدن، صنایع معدنی، ماشین آلات و تجهیزات معدن، راهسازی و صنایع وابسته (ایران کان مین 2019) از 9 تا 12 آبان ماه با حضور و مشارکت ده ها شرکت داخلی و خارجی به ویژه کشورهای مختلف اروپایی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، این نمایشگاه در سه بخش اصلی اکتشاف، استخراج و فرآوری برپا شده است و در آن انواع صنایع، تجهیزات و ماشین‌آلات معدنی، صنایع معدنی، شرکت‌های مختلف سرمایه گذار، موسسات مالی و اعتباری و مهندسین مشاور حضور و مشارکت دارند.

در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی معدن، صنایع معدنی و ماشین‌آلات وابسته بیش از 170شرکت و واحد تولیدی داخلی و 30 شرکت خارجی یا نمایندگی های آنها،جدیدترین و نوین‌ترین تولیدات و صنایع معدنی خود را در فضایی بالغ بر 17 هزار متر مربع ارائه و در معرض دید علاقمندان قرار می دهند.

در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی معدن، صنایع معدنی، ماشین آلات و تجهیزات معدن، راهسازی و صنایع وابسته و در کنار شرکت‌های داخلی، شرکت کنندگان خارجی از شش کشور آلمان، ترکیه، چین، روسیه و لهستان حضور دارند و نوین‌ترین تجهیزات، دستگاه ها و صنایع مرتبط با بخش معدن را به نمایش عموم گذاشتند. از این تعداد کشورهای آلمان و چین به صورت  گروهی در نمایشگاه مشارکت دارند.

در این نمایشگاه؛ انواع صنایع و تجهیزات معادن زیر زمینی و روباز، دستگاه‌ها، تجهیزات و ماشین آلات خاکبرداری، ماشین آلات مشترک راهسازی و معدنی، دستگاه‌ها و ماشین‌آلات حفر و نگهداری تونل، دستگاه‌ها و تجهیزات مرتبط به فرآوری معدنی، ماشین‌آلات و تجهیزات اکتشاف معادن، تجهیزات وابسته به ذوب و استحصال فلزات، سنگ‌های ساختمانی و تزئینی، تجهیزات برش و فرآوری سنگ تزئینی، سنگهای قیمتی و گرانب‌ها، معدن و محیط زیست، سیستم‌های تهویه معادن، نرم افزارها و سیستم‌های پردازش داده‌های معدنی، تکنولوژی‌های نوین در صنعت معدن، مواد منفجره و تجهیزات انفجار، تجهیزات تامین برق و روشنایی معادن، تجهیزات و تخلیه و آبرسانی معادن زیرزمینی به نمایش عموم گذاشته می شود.

ارائه دستاوردهای تولیدکنندگان و صنعتگران معدن، معرفی فرصت‌ها و ظرفیت‌های سرمایه گذاری و سرمایه پذیری، یافتن بازارهای جدید و توسعه صادرات، تلاش برای رونق و توسعه تولید ملی، بهبود فضای کسب و کار و معرفی ظرفیت‌های معدنی کشور، جهت‌دهی سرمایه‌های داخلی و خارجی به بخش‌های معدن، انتقال دانش و تکنولوژی نوین، همچنین ایجاد زمینه رقابت سازنده بین شرکت‌ها، از جمله اهداف برپایی این رویداد است.

همزمان با برگزاری پانزدهمین نمایشگاه بین المللی معدن، صنایع معدنی، ماشین آلات و تجهیزات معدن، راهسازی و صنایع وابسته چند نشست و کارگاه علمی و آموزشی توسط اساتید، صاحب نظران  و دست اندرکاران صنعت معدن برگزار خواهد شد.

بر اساس این گزارش:‌ جمهوری اسلامی ایران بیش از 55 میلیارد تن ذخایر مواد معدنی و بیش از 66 نوع ماده معدنی دارد، بنابراین برگزاری این نمایشگاه فرصتی است تا در چهارچوب اقتصاد مقاومتی، تلاش شود تا صنعت معدن را جایگزین صنعت نفت کرد.

پانزدهمین نمایشگاه بین المللی معدن، صنایع معدنی و ماشین آلات وابسته از 9 تا 12 آبان ماه هر روز از ساعت 9 تا 17 در محل د ائمی نمایشگاههای بین المللی تهران آماده بازدید علاقمندان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز