خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی:

مدیریت سایپا در امر داخلی سازی موفق بوده است

asdasd
کد خبر : ۸۲۵۸۹۶

نماینده کنگاور و صحنه در مجلس شورای اسلامی گفت: مدیریت سایپا با اجرای یک سیاست صحیح در داخلی سازی قطعات خودرو و رونق تولید، توانست وضعیت این خودروساز را سامان دهد.

به گزارش ایلنا، حسن سلیمانی افزود: صنعت خودرو کشور با بهره‌مندی از نیروی انسانی فعال، دانش و زنجیره تأمین مناسب در کنار برخورداری از مدیریت تولیدمحور، می‌تواند با استفاده از ظرفیت‌های داخلی موفق باشد.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: اگر خصوصی سازی خودروسازان به شکل کامل و درست محقق شود و دخالت دولت از این صنعت برداشته شود، اقدام موثری در جهت پیشرفت صنعت خودرو و افزایش تولید خواهد بود. لازم است مسئولان به صورت شفاف در یک شرایط مدیریتی و شرکتی پاسخگو باشند و سهامداران از حقوق متعلق به سهام خود برخوردار باشند.

سلیمانی به توسعه ارتباط سایپا با شرکت های دانش بنیان به منظور تعمیق داخلی سازی قطعات خودرو اشاره کرد و افزود: صنعت خودرو باید با بهره‌گیری از دانش و توانمندی موجود در داخل رشد و توسعه را در دستورکار قرار دهد.

نماینده مردم کنگاور، صحنه و هرسین در مجلس شواری اسلامی افزود: صنعت خودرو باید با تقویت تولیدات خود، زمینه رشد جایگاه بازار و محصولات ایرانی را دنبال کرده و زمینه توسعه اقتصادی کشور را فراهم کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز