خبرگزاری کار ایران

در اختتامیه رویداد کارآفرینی دانش آموزی؛

محدودیتی برای رویاهای خود قائل نشوید/ از ایده جوانان در حوزه فضایی استقبال می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۸۲۱۸۵۷

رییس سازمان فناوری اطلاعات ایران در اختتامیه دوازدهمین رویداد کارآفرینی دانش آموزی با رویکرد فناوری های حوزه فضا گفت: در این رویدادها دانش آموزان به عنوان آینده سازان کشور از جنبه های تولید و کاربردهای فناوری اطلاعات و همچنین فرصت ها و تهدیدات این حوزه آموزش می بینند.

به گزارش ایلنا به نقل از وزارت ارتباطات، امیر ناظمی در اختتامیه رویداد کارآفرینی دانش آموزی با تاکید بر فرصت های موجود در این عرصه اظهار کرد: آینده با پیش بینی ساخته نمی شود بلکه به دست دانش آموزان و نسل آینده شکل می گیرد.

رییس سازمان فناوری اطلاعات ایران در ادامه با تاکید بر فرصت های کارآفرینی در حوزه فناوری اطلاعات، تصریح کرد: این سلسله رویدادها با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و راهبری وزارت آموزش و پرورش و در راستای عدالت آموزشی و آشنایی دانش آموزان از فرصت های کارآفرینی و آینده شغلی است.

وی در جمع دانش آموزان با اشاره به سقف های شیشه ای محدودیت ها و لزوم شکستن آنها گفت: رویاهای خود را محدود نکنید و آرزوهای بزرگی را برای خود و کشورتان داشته باشید و اجازه ندهید محدویت ها مانع رسیدن شما به اهداف و رویاهایتان شود.

از ایده‌ها و پیشنهادهای جوانان خلاق در حوزه فضایی استقبال می‌کنیم

در دادمه مرتضی براری، معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و رییس سازمان فضایی ایران، در این مراسم گفت: دوازدهمین رویداد کارآفرینی دانش آموزان به مناسبت هفته جهانی فضا با رویکرد فناوری های حوزه فضا برگزار می شود.

وی با اشاره به پتانسیل جوانان افزود: کشور ایران در بین یازده کشور برتر دنیا در حوزه فضا قرار دارد و ما از ایده ها و پیشنهادهای جوانان خلاق در این حوزه استقبال می کنیم.

همچنین، در حاشیه این مراسم کارگاه های آموزشی کودکان بر بستر فناوری اطلاعات ویژه فرزندان کارکنان وزارت ارتباطات و سازمان های تابعه در رده های سنی مختلف برگزار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز