خبرگزاری کار ایران

تجلیل کمیته امداد شهرستان عسلویه از شرکت پتروشیمی جم

کد خبر : ۸۱۷۷۹۴

در آیین تکریم دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد شهرستان عسلویه از شرکت پتروشیمی جم به پاس حمایت های مداوم از دانش آموزان تحت پوشش این مرکز تجلیل شد.

به گزارش ایلنا، در آیین تکریم دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد شهرستان عسلویه، که  با حضور امام جمعه شهرستان ، رئیس کمیته امداد استان بوشهر، مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس و جمعی از مقامات شهرستان در اداره آموزش وپرورش عسلویه برگزار شد از پتروشیمی جم به پاس حمایتهای مداوم از دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد مرکز عسلویه تجلیل و قدردانی گردید.
حجت الاسلام علی هاشمی نژاد، امام جمعه عسلویه از کمیته امداد به عنوان یکی از یادگارهای امام راحل(ره) که به حق توانسته به مردم خدمت کند یاد کرد و خاطر نشان کرد؛ باید مقوله اشتغال و استقلال خانواده های تحت پوشش مورد بررسی قرار گیرد.
وی افزود: در شهرستان عسلویه شرکتهایی نظیر پتروشیمی جم هستند که به خوبی مسئولیت های اجتماعی را ایفاء می کنند اما شرکتهایی هم وجود دارد که چندان توجهی به مسئولیت های اجتماعی خود نمی کنند و این قابل پذیرش نیست.
احمد لطفی مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر و سید پیروز موسوی مدیر عامل سازمان منطقه ویژه نیز در ادامه این مراسم طی سخنانی از خدمات و حمایت های شرکت های مستقر در منطقه به ویژه پتروشیمی جم در راستای کمک به نیازمندان و حوزه مسئولیت های اجتماعی قداردانی بعمل آوردند.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز