خبرگزاری کار ایران

رییس سازمان صمت استان اصفهان عنوان کرد :

تولید ریل به همت تلاشگران ذوب آهن اصفهان افتخار بزرگی برای ایران است

asdasd
کد خبر : ۸۱۳۱۳۶

رییس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان اصفهان در بازدید از غرفه ذوب آهن در نمایشگاه رونق تولید ملی نهضت ساخت داخل به خبرنگار ما گفت : ساخت درب های باتری کک سازی توسط تلاشگران ذوب آهن در شرایط جنگ اقتصادی امروز، اقدام بسیار ارزشمندی در راستای خودکفایی و کاهش آلایندگی های زیست محیطی است.

به گزارش ایلنا، ایرج موفق افزود : قطعات بسیار متنوعی در غرفه ذوب آهن ارائه شده که نشان از تخصص ،تجربه و همت تلاشگران این شرکت عظیم است. رییس سازمان صنعت ،معدن و تجارت استان اصفهان در ادامه به تامین مواد اولیه ذوب آهن پرداخت و افزود : در راستای مصوبه شورای معادن استان که در حضور دکتر رضایی استاندار اصفهان برگزار شد و جلسه رسیدگی به مشکل تامین مواد اولیه ذوب آهن که با حضور مدیرعامل این شرکت و کلیه بهره برداران معادن سنگ آهن استان برگزار گردد ، مقرر شد نمونه های این معادن را ذوب آهن گرفته و آنالیز کند و سپس آن بخش از سنگ آهن که مورد نیاز ذوب آهن است و این شرکت تایید می کند، طی توافقی با معادن استان در اختیار این شرکت قرار گیرد تا بخشی از مشکل این شرکت فولادی بزرگ برطرف شود. دکتر موفق تولید ریل به همت تلاشگران ذوب آهن اصفهان را افتخار بزرگی برای ایران عنوان کرد و تصریح نمود : تولید محصول استراتژیک ریل آرزویی برای کشور بود که بحمدا... در ذوب آهن اصفهان به ثمر نشست و ما نیز حمایت همه جانبه خود را از تولید این محصول ارزشمند همواره ادامه خواهیم داد تا نیاز کشور به ریل از طریق ذوب آهن اصفهان تامین شود.

مهندس امیر ایرانپور مدیرعامل شرکت مهندسی و پویش ساخت ذوب آهن اصفهان نیز در این بازدید گزارش جامعی از روند تولید محصول ریل،ساخت درب های باتری کک سازی و سایر محصولات ذوب آهن و همچنین چشم انداز این شرکت مادر صنعتی به دکتر موفق رییس سازمان صمت استان اصفهان ارائه نمود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز