خبرگزاری کار ایران

مادران همراه با نوزادان و کودکان در مسیر نمایشگاه بین المللی

معاون رئیس جمهور نمایشگاه بین المللی مادر، نوزاد و کودک را افتتاح کرد

asdasd
کد خبر : ۷۹۸۹۲۲

دهمین نمایشگاه بین المللی مادر، نوزاد و کودکان با حضور معاون رئیس جمهور و سهیلا جلودارزاده نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران آغاز بکار کرد،

به گزارش ایلنا به نقل از شرکت سهامی نمایشگاه بین المللی این نمایشگاه با حضور معصومه ابتکار معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری، خانم جلودارزاده نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مقامات و روسای اتحادیه های مرتبط گشایش یافت.

در این نمایشگاه بیش از یکصد شرکت و واحد تولیدی وخدماتی جدید ترین و نوین ترین کالاها، تولیدات و دستاوردهای حوزه مادران، نوزادان و کودکانرا طی چهار روز ارائه و در معرض دید علاقمندان قرار دادند.

توجه ویژه به مسائل مختلف رفاهی، درمانی و بهداشتی مادران، نوزادان و کودکان، رقابت بین تولید کنندگان و عرضه کنندگان کالاها و خدمات در این حوزه، بازاریابی و بازارسازی، توجه به تولیدات داخلی و تبادل تجربیات بین تولیدکنندگان و عرضه کنندگان خدمات داخلی و خارجی این حوزه ، مهمترین اهداف برگزاری"دهمین نمایشگاه بین المللی مادر، نوزاد و کودک" است.

در این نمایشگاه همچنین گروه های مردم نهاد( (NGOو سازمانهای غیردولتی حامی مادرو کودک، مهدکودک ها و مراکز آموزشی مربوط به کودکان، شرکتهای خدماتی مربوط به نگهداری و پرستاری از کودک و نوزاد و نشریات، کتاب ها و کلیه خدمات اطلاعاتی مادران و کودکان نیز حضور دارند.

برپائی غرفه های ویژه برای معاینه رایگان کودکان و نوزادان، معاینه جسمی، بینائی سنجی و چشم پزشکی، تست هوش و دیگر مسائل مربوط به سلامتی کودکان و نوزادان از دیگر برنامه های دهمین نمایشگاه بین المللی مادر، نوزاد و کودکاست که بصورت رایگان انجام می شود.

در این نمایشگاه کالاها و وسایل کامل سیسمونی، مبلمان اتاق خواب نوزاد و کودک و وسایل خواب بچه، خدمات مختلف مراکز پزشکی درمانی مادر، نوزاد و کودک و تجهیزات مربوطه، لوازم بهداشتی و درمانی وشوینده ها، مراکز مربوط به آموزش دوران بارداری، زایمان و تنظیم خانواده، مکمل های غذایی و کلیۀ وسایل مرتبط به حمل و حفظ ایمنی نوزاد،نشریات، شرکت های خدماتی مربوط به نگهداری و پرستاری از کودک و نوزاد، مهدکودک ها و مراکز آموزشی مربوط به کودکان، لوازم خانگی مربوط به نوزاد و کودک، وسایل فانتزی و انواع اسباب بازیهاارائه و در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است.

در دهمین نمایشگاه بین المللی مادر، نوزاد و کودک همچنین بسیاری از بیمارستان ها و مراکز مختلف درمانی حوزه ناباروری و زایمان و همچنین اتحادیه زنان کارگر نیز حضور دارند.

دهمین نمایشگاه بین المللی مادر، نوزاد و کودک از امروز تا 27 مرداد ماه هر روز از ساعت 10 تا 18 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران آماده بازدید علاقمندان است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز