خبرگزاری کار ایران

عرضه قابلیت‌های واحدهای تولیدی در زمینه نوزادان و کودکان

asdasd
کد خبر : ۷۹۶۹۹۸

محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران از 24 تا 27مردادماه میزبان نمایشگاهی متنوع برای مادران، نوزادان و کودکان است.

به گزارش ایلنا به نقل از نمایشگاه بین‌المللی تهران، در این نمایشگاه شرکت‌های مختلف تولیدی، خدماتی و صنایع وابسته داخلی و خارجی، جدید ترین و نوین‌ترین کالاها، تولیدات و دستاوردهای این حوزه را طی چهار روز ارائه و در معرض دید علاقمندان قرار می‌دهند.

توجه ویژه به مسائل مختلف رفاهی، درمانی و بهداشتی مادران، نوزادان و کودکان، رقابت بین تولید کنندگان و عرضه کنندگان کالاها و خدمات در این حوزه، بازاریابی و بازارسازی، توجه به تولیدات داخلی و تبادل تجربیات بین تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان خدمات داخلی و خارجی این حوزه، مهمترین اهداف برگزاری"دهمین نمایشگاه بین المللی مادر، نوزاد و کودک" است.

در این نمایشگاه همچنین گروه های مردم نهاد( (NGOو سازمانهای غیردولتی حامی مادرو کودک، مهدکودک ها و مراکز آموزشی مربوط به کودکان، شرکت‌های خدماتی مربوط به نگهداری و پرستاری از کودک و نوزاد و نشریات، کتاب ها و تمام خدمات اطلاعاتی مادران و کودکان نیز حضور دارند.

برپائی غرفه‌های ویژه برای معاینه رایگان کودکان و نوزادان، معاینه جسمی ، بینائی سنجی و چشم پزشکی، تست هوش و دیگر مسائل مربوط به سلامتی کودکان و نوزادان از دیگر برنامه های دهمین نمایشگاه بین المللی مادر، نوزاد و کودک خواهد بود.

محتشم امیری رئیس ستاد برگزاری نمایشگاه گفت: یکی از فرصت‌های بسیار مهم در معرفی و شناسایی توانایی‌ها و قابلیت‌های واحدهای تولیدی، تجاری و خدماتی،حضور در نمایشگاه‌ها است و حضور در نمایشگاه باعث می‌شود تا توانمندی بنگاه‌های مختلف به معرض نمایش گذاشته شده و زمینه برای دست یافتن به بازارهای جدید فراهم شود.

وی افزود: بر این اساس دهمین نمایشگاه بین‌المللی مادر، نوزاد و کودکMBC 2019" در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می شود تا فعالان و صاحب‌نظران این حوزه در محیطی تجاری و تخصصی گردهم آمده و با یکدیگر به تبادل تجارت و دانش بپردازند.

دهمین نمایشگاه بین المللی مادر، نوزاد و کودک در سالن های(5،6) نمایشگاه بین المللی تهران برپا خواهد شد و در آن کالاها و وسایل کامل سیسمونی، مبلمان اتاق خواب نوزاد و کودک و وسایل خواب بچه، خدمات مختلف مراکز پزشکی درمانی مادر، نوزاد و کودک و تجهیزات مربوطه، لوازم بهداشتی و درمانی و شوینده‌ها، مراکز مربوط به آموزش دوران بارداری، زایمان و تنظیم خانواده، مکمل‌های غذایی، پوشاک مادر، نوزاد و کودک، کالسکه و تمام وسایل مرتبط به حمل و حفظ ایمنی نوزاد، نشریات، شرکت‌های خدماتی مربوط به نگهداری و پرستاری از کودک و نوزاد، مهدکودک ها و مراکز آموزشی مربوط به کودکان، لوازم خانگی مربوط به نوزاد و کودک، وسایل فانتزی و  انواع اسباب بازی‌ها ارائه و در معرض دید علاقمندان قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز