خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو عنوان کرد:

ارتقاء اطلاعات جامعه حاصل تعامل صنعت و رسانه

asdasd
کد خبر : ۷۹۵۷۲۵

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو گفت: امروز بیش از همیشه نیازمند همراهی چراغ‌داران روشنایی بخش جامعه هستیم تا در معیت آنان که برای سربلندی ایران اسلامی تلاش می‌کنند، ضمن نقدهای سازنده و ارایه رهنمودهای دلسوزانه، به تعالی توسعه در کشور کمک کنند.

به گزارش ایلنا به نقل از ایکوپرس، در پیام هاشم یکه‌زارع به مناسبت هفدهم مردادماه، «روز خبرنگار» ضمن تبریک این روز به فعالان رسانه‌ای آمده است: برخود لازم می دانم تا از تلاش بی وقفه جامعه خبری و رسانه‌ای کشور که با انگیزه بالا، صداقت و امانتداری تلاش کرده اند تا دستاوردها و عملکرد صنعتگران به ویژه در حوزه خودروسازی کشور را به اطلاع مردم برسانند، قدردانی کنم.

متن کامل پیام مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو به مناسبت روز خبرنگار به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

هفدهم مردادماه یادآور رشادت و از خودگذشتگی آنهایی است که با حفظ امانتی که عهده‌دار آن گشته‌اند، ایثارگرانه در مسیر خبررسانی گام برداشته و باصیانت از حرمت قلم در پاسداشت صداقت، آگاهی بخشی به جامعه را در طریق زندگی برگزیده‌اند؛ همان قلمی که خداوند رحمان در مکتوب خود بر آن سوگند یاد کرده است.

روز تکریم اصحاب قلم و صاحبان رسانه که چشم و چراغ ملتند را به همه فعالان رسانه‌ای کشور بویژه آنان که در حوزه صنعت و تولید مساعد و یاور این بخش از اقتصاد کشور هستند، تبریک و تهنیت می‌گویم.

بدون تردید در شرایطی که تحریم‌های ظالمانه با همت صنعتگران به فرصتی برای خودکفایی و خودساختگی تبدیل شده‌ است، تلاش‌های شبانه‌روزی و بی وقفه بزرگواران فعال در عرصه اطلاع رسانی و انعکاس دستاوردهای توفیق در تولید داخلی کشور می‌تواند، کمک بزرگی در کم‌اثر کردن آثار و آلام محدودیت‌هایی باشد که برای ملت عزیز ایران طراحی کرده‌اند.

خبرنگاران و نمایندگان رسانه‌ها، راهنمایان و خط‌نگه‌داران مسیر حرکت جامعه در دستیابی کشور به توسعه‌ای فراگیر و همه جانبه هستند، رسالت اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی ایشان، علاوه بر اعتلای افکار عمومی، موجب تضمین صحت مسیری است که کشور در این مرحله طی می‌کند. مسوولیت ایشان به‌ویژه در دوره حاضر که دشمنان کشور و بدخواهان ملت اهتمام خود را به کار بسته‌اند تا سنگ فتنه مقابل هر تدبیری رها کنند، رسالتی پیامبرانه است.

ما در گروه صنعتی ایران خودرو، رشد و ارتقاء اطلاعات جامعه را مرهون اهتمام و خدمت این عزیزان می‌دانیم و باور داریم که اعتبار این صنعت در کشور، حاصل همت بلند فرزندان آن و همکاری اصحاب رسانه است که مسوولانه در تمامی عرصه‌ها، رسالت آگاهی‌بخشی و شفاف‌سازی و ارتقاء سطح فرهنگی جامعه را پذیرفته‌اند. صد البته ما به تداوم این همکاری که حاصل آن ارتقای صنعت کشور نیز خواهد بود، امیدواریم.

از خداوند منان برای همه شما بزرگواران که با پذیرش راه و رسم صداقت ورزی و آگاهی بخشی رونق تولید ملی را  همراهی می‌کنید، توفیق و بهروزی آرزومندیم و  فربه‌شدگی در قلم و صلابت در گام‌هایتان از خداوند منان خواهانیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز