خبرگزاری کار ایران

معاون مالی و اقتصادی گروه سایپا اعلام کرد:

جزییات مزایده فروش اموال مازاد و غیرتولیدی سایپا

asdasd
کد خبر : ۷۷۲۹۸۴

معاون مالی و اقتصادی گروه خودروسازی سایپا از ادامه طرح فروش اموال مازاد و غیرتولیدی این گروه خبرداد و گفت: شرکت لنت پارسیان پیشرو و پنج فقره ملک متعلق به این مجموعه در لیست فروش قرار گرفته است.

به گزارش ایلنا به نقل از  سایپانیوز، مهدی محمدرضایی گفت: 100 درصد سهام شرکت لنت پارسیان پیشرو به‌صورت یک‌جا و با شرایط پرداخت نقدی و یا نقد و اقساط توسط گروه خودروسازی سایپا به‌فروش می‌رسد.

به گفته وی، شرکت مذکور با سرمایه ثبت شده 286 میلیارد و 167 میلیون و 547 هزار ریال به 286 میلیون و 167 هزار و 547 سهم هزار ریالی تقسیم شده و کل سهام قابل واگذاری آن  767 میلیارد و 232 میلیون و 566 هزار و 268 ریال است که اشخاص حقیقی و حقوقی که تمایل به شرکت در مزایده فروش آن دارند، باید معادل پنج درصد از ثمن معامله را به‌عنوان سپرده شرکت در مزایده پرداخت کنند.

وی ادامه داد: سهام شرکت لنت پارسیان پیشرو به پیشنهاد دهنده‌ای که بالاترین قیمت را ارائه کند، واگذار خواهد شد.

معاون مالی و اقتصادی گروه سایپا گفت: متقاضیان باید پاکت‌های مخصوص شرکت در مزایده را تا ساعت 16 روز شنبه 25 خرداد ماه جاری به نشانی کیلومتر 15 بزرگراه شهید لشگری، شرکت سایپا، مدیریت امور سرمایه‌گذاری و بررسی‌های اقتصادی تحویل و رسید دریافت کنند.

وی درخصوص برگزاری مزایده فروش املاک مازاد گروه سایپا نیز گفت: پنج فقره ملک تجاری، اداری، مسکونی و صنعتی واقع در تهران، قائم‌شهر و ایزدشهر مازندران نیز از طریق برگزاری تشریفات مزایده عمومی واگذار خواهد شد.

به گفته محمدرضایی متقاضیان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر، دریافت اسناد و فرم شرکت در مزایده و تسلیم پیشنهادات، همه‌روزه از ساعت 8 صبح تا 15 به نشانی تهران، کیلومتر 15 بزرگراه شهید لشگری، واحد امور سرمایه‌گذاری و بررسی‌های اقتصادی مراجعه کرده و یا با شماره تلفن های 44196949 و 48952663 تماس بگیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز