خبرگزاری کار ایران

طرح ویژه سایپا برای ارائه خدمات در تعطیلات پایان هفته

خدمت‌رسانی رایگان امداد خودرو سایپا در محدوده حرم مطهر امام(ره)

asdasd
کد خبر : ۷۷۰۰۳۷

شرکت امداد خودرو سایپا به‌مناسبت سی‌امین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و همچنین تعطیلات عید سعید فطر خدمات ویژه‌ای را از 14 لغایت 17 خرداد ماه به زائران و مسافران ارائه می‌دهد.

به گزارش ایلنا به نقل از سایپانیوز مدیر عملیات شرکت امدادخودروسایپا با اعلام این خبر گفت: همزمان با برگزاری مراسم سی‌امین سالگرد رحلت حضرت امام (ره) و تعطیلات عید سعید فطر، شرکت امداد خودرو سایپا جهت رفاه حال زائران حرم بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، طرح خدمات امدادی ویژه‌ای را در 4 روز اجرا می‌کند.

عباس فخاریان افزود: علاوه‌بر به‌کارگیری ناوگان امدادی در شهرها و محورهای مواصلاتی کشور که همواره به زائران و مسافران خدمات امدادی ارائه می‌دهند؛ به‌دلیل همزمانی دو مناسبت ایام ارتحال و عید سعید فطر و افزایش حجم سفرها، این طرح گسترده‌تر از پیش اجرا خواهد شد.

وی ادامه داد: پوشش‌دهی خدمات امدادی مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) با تمام ظرفیت ناوگان و همکاری شرکت سایپایدک در تأمین قطعه در مسیرهای منتهی به حرم مطهر و شهرهای مسافرخیز، سرعت و کیفیت بهتری خواهد یافت.

وی خاطر نشان کرد: امدادخودرو سایپا همچون سال‌های گذشته ضمن هماهنگی‌ها و همکاری‌های لازم با ستاد بزرگداشت حضرت امام(ره) نسبت به تشکیل تیم‌های بازرسی و نظارت بر عملکرد واحدهای امدادی اطراف حرم مطهر و مسیرهای منتهی اقدام کرده است.

فخاریان در پایان گفت: خدمت‌رسانی امدادی به‌تمامی محصولات گروه خودروسازی سایپا در محدوده حرم مطهر امام خمینی(ره) در روز چهاردهم خردادماه به‌صورت رایگان خواهد بود.

 هموطنان گرامی جهت دریافت خدمات امدادی می‌توانند به‌صورت شبانه‌روزی با شماره ۰۹۶۵۵۰ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز