خبرگزاری کار ایران

رونق تولید در مجتمع فولاد صنعت بناب در سایه مدیریت علمی و توام با آرامش

asdasd
کد خبر : ۷۶۷۵۲۸

رفیعی با اشاره به پتانسیل و توان بناب در عرصه صادرات محصولات تولیدی عنوان داشت: علیرغم مشکلاتی که در سال گذشته داشتیم و تحریم‌های ناجوانمردانه که از طرف دشمنان این مرز و بوم به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی تحمیل شده در سطح شهرستان مجموعه کارخانجات و تولیداتی که کارخانجات داشتند ما حدود ۱0۰ میلیون دلار صادرات داشتیم.

به گزارش ایلنا، امین رفیعی فرماندار شهرستان بناب نیز با اشاره به رونق تولید و جایگاه بزرگ این مجموعه در منطقه گفت :  در مدت کمی که دکتر فاضل در مجموعه فولاد بناب هستند با مدیریت علمی توام با آرامش رونق را به این شرکت فولادی بازگردانده است و با این روند مثبتی که پیش رو دارد به جایگاه واقعی خود به عنوان قطب فولادی باز خواهد گشت.

فرماندار شهرستان بناب با اشاره به صنعتی بودن این شهرستان افزود : مجموعه شهرستان بناب یک شهرستان صنعتی و تولیدی که دارای زیرساخت‌های مناسبی است و زمینه مناسبی دارد  برای سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف صنعتی کشاورزی و گردشگری . و زمینه مساعدی در شهرستان برای سرمایه‌گذاری و رونق تولید در بخشهای مختلف وجو دارد که از آن جمله محموعه تجاری تفریحی باران هست که با حمایت بانک گردشگری تاسیس شده و امید هست در آینده نزدیک به صورت کامل مورد بهره برداری قرار گیرد .

رفیعی با اشاره به پتانسیل و توان شهرستان در عرصه صادرات محصولات تولیدی هم عنوان داشت: علیرغم مشکلاتی که در سال گذشته داشتیم و تحریم‌های ناجوانمردانه که از طرف دشمنان این مرز و بوم به مردم و  نظام مقدس جمهوری اسلامی تحمیل شده در سطح شهرستان مجموعه کارخانجات و تولیداتی که کارخانجات داشتند  ما حدود ۱0۰ میلیون دلار صادرات داشتیم ، مشکلات و نابسامانی هایی که بوده در بحث حمل و نقل ،‌ در بحث تامین مواد اولیه ، بحث انتقال ارز ،  سال ۹۶ صادرات حدود ۶۰ میلیون تن بوده است یعنی 40میلیون دلار علیرغم محدودیت ها افزایش صادرات داشتیم. الان عرصه اقتصادی جنگ اقتصادی است شما به عنوان تلاشگران و سربازان این عرصه در این کارزار نابرابر و ناجوانمردانه آنچه که در توان دارید و به کمک هم تلاش می کنیم تا این جنگ نابرابر به نفع ملت و نظام تمام بشود.

فرماندار بناب در خاتمه از حمایت همه جانبه از تولید خبر داد و گفت : مدیریت شهرستان، اعضای شورای اداری شهرستان در کنار تولید کنندگان هستند هرآنچه در توان داریم دست به دست هم دهیم و موانع تولیدرا  برطرف کنیم و زمینه مساعدی فراهم بشود برای افزایش تولید و صادرات ،‌  مجموعه دولت و بخش خصوصی آنچه که در توان داریم به میدان بیاوریم که در عرصه‌های مختلف پیروزی با ملت ما بوده و در جنگ اقتصادی هم این پیروزی با ملت و نظام خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز