خبرگزاری کار ایران

امام جمعه زرین شهر:

همدلی بین مسئولان لنجان و ذوب آهن اصفهان نوید بخش آینده‌ای روشن است

asdasd
کد خبر : ۷۶۵۹۷۲

حجت الاسلام قاسم باقریان امام جمعه زرین شهر در خطبه نماز جمعه این هفته ضمن تبریک میلاد با سعادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) گفت : همدلی و وحدت بسیار خوبی بین مسئولین شهرستان لنجان و ذوب آهن اصفهان وجود دارد و این مهم نوید بخش آینده ای روشن است

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام قاسم باقریان ضمن تشکر از حضور مدیرعامل ذوب آهن در آیین نماز جمعه و رویکرد مردمی و تعاملی ایشان خاطر نشان کرد :  تعداد 5800 نفر از مردم شهرستان در ذوب آهن اصفهان شاغل هستند،چندین برابر این رقم نیز از این صنعت مادر بازنشسته شدند و گروهی دیگر نیز به نحوی با آن در ارتباط هستند و معیشت آنها تأمین می شود . اگر مشکل این صنعت و سایر صنایع شهرستان در ابعاد مختلف برطرف شود قطعاً توسعه و شکوفایی متقابل رقم می خورد و این مهم در سایه همدلی و همراهی محقق می گردد. بدین منظور جلسات هم اندیشی با حضور مسئولین صنایع شهرستان،نخبگان و سایر اقشار به صورت هفتگی برگزار می شود تا بتوانیم با هم افزایی مضاعف و بهره مندی حداکثری از فرصت ها برای مسائل صنعت و شهرستان تبادل نظر داشته باشیم.

نشست تعاملی مسئولان ذوب آهن و شهرستان لنجان

پس از خطبه های نماز جمعه ، نشست تعاملی با حضور حجت الاسلام و المسلمین قاسم باقریان ، مهندس یزدی زاده مدیرعامل ذوب آهن ، خدامراد صالحی فرماندار شهرستان و تعدادی از دیگر مسئولین و شهروندان شهرستان لنجان برگزار شد .

باقریان  گفت : حضور مهندس یزدی زاده در این نشست بسیار ارزشمند است و زمینه تعامل بیش از پیش را در خصوص مسائل صنعت و مردم فراهم می کند.چنین حضوری تاکنون سابقه نداشته است.

وی افزود : در شهرستان لنجان فارغ التحصیلان بسیاری در رشته های مختلف داریم که می توان به نحو مطلوب از دیدگاه ها و تخصص این نخبگان در جلسات هم اندیشی با حضور مسئولین در راستای هم افزایی و پیشرفت بهره گرفت.

خدامراد صالحی فرماندار شهرستان لنجان نیز ضمن تشکر از حضور مدیرعامل شرکت در این نشست گفت : از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی است که مسئولین نظام از جنس مردم هستند و از همواره در بین مردم حضور دارند.

وی افزود : ذوب آهن بخش مهمی از پیکره شهرستان لنجان است و مشکلات این صنعت و مردم جدایی ناپذیر هستند.تعامل بسیار خوبی بین مسئولین شهرستان و ذوب آهن وجود دارد و این مهم زمینه رشد و شکوفایی را فراهم می کند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز