خبرگزاری کار ایران

مشارکت فولاد مبارکه در احداث کارگاه‌های چند منظورۀ انجمن حمایت از زندانیان

asdasd
کد خبر : ۷۶۲۴۶۸

هم‌زمان با ایام ماه مبارک رمضان، سومین همایش نسیم مهرورزی ویژۀ خانوادۀ زندانیان نیازمند شهرستان مبارکه با حضور امام‌جمعه، نمایندۀ مردم شهرستان مبارکه در مجلس شورای اسلامی، فرماندار، دادستان عمومی و انقلاب، رئیس دادگستری، معاون اداری-مالی زندان‌های استان اصفهان، جمعی از مسئولان و مدیران اصناف این شهرستان و مدیرعامل فولاد مبارکه و جمعی از مدیران شرکت‌های زیرمجموعۀ این شرکت در سالن اجتماعات هتل پردیس مبارکه برگزار شد.

به گزارش ایلنا، در این همایش که با هدف احداث پروژۀ کارگاهی چند منظورۀ انجمن حمایت از خانواده‌های زندانی شهرستان مبارکه در محل زندان اسدآباد برگزار شد، عظیمیان مدیرعامل فولاد مبارکه ضمن ابراز خرسندی از این اقدام گفت: از نگاه مدیریت فولاد مبارکه تعهد به مسئولیت‌های اجتماعی همواره از رسالت‌های اصلی این شرکت بوده است.

وی با تأکید بر اهمیت و لزوم حمایت از زندانیان و خانواده‌های آنها افزود: هر اقدامی که برای کاهش آسیب‌های اجتماعی انجام ‌شود، بدون‌شک گام موفقی برای داشتن جامعه‌ای سالم است.

در ادامۀ این همایش، حجت‌الاسلام علی محرابی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مبارکه نیز طی سخنانی گفت: در احادیث آمده است که اگر جایی هستید که مردم به شما احتیاج دارند و می‌توانید در رفع گرفتاری آن‌ها مؤثر باشید، این از نعمت‌های الهی است.

وی توزیع سبد کالا بین خانواده‌های زندانیان را خوب، ولی ناکافی دانست و گفت: این‌که زندانیان بتوانند از وقت خود استفادۀ بهینه کنند و ضمن یادگیری مهارت و کار کردن بتوانند در زمان زندان بودن، به تولید و سودآوری اقتصادی برای خود و خانواده و جامعه مشغول باشند بهترین حالت است و ایجاد چنین کارگاه‌هایی می‌تواند در حصول این هدف مؤثر باشد.

 حجت‌الاسلام علی محرابی ضمن قدردانی از نگاه مدیریت فولاد مبارکه به مسئولیت‌های اجتماعی شرکت و مشارکت آن در احداث این بنای کارآمد، اظهار امیدواری کرد با کمک سایر شرکت‌ها و اصناف شهرستان، سال آینده شاهد به بهره‌برداری رسیدن بخش‌های عمدۀ این پروژه باشیم.

در ادامۀ این همایش، خانم مهندس زهرا سعیدی نماینده مردم شهرستان مبارکه در مجلس شورای اسلامی  نیز فولاد مبارکه را یکی از بزرگ‌ترین خیران استان دانست و تصریح کرد: این‌که شرکت فولاد مبارکه در راستای مسئولیت‌های اجتماعی خود همواره شهرستان را یاری می‌کند شایستۀ قدردانی است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر اهمیت مشارکت همه‌جانبۀ مسئولان و مردم در کاهش آسیب‌های اجتماعی خاطرنشان کرد: ایجاد چنین کارگاهی در زندان اسدآباد که میزبان زندانیان کل استان است بدون شک حمایت و همت تمامی مسئولان استان را می‌طلبد.

در این همایش پس از برگزاری مراسم نمازجماعت، مراسم گلریزان برای احداث بنای مذکور با حضور مدیرعامل فولاد مبارکه و شرکت‌های زیرمجموعۀ آن و سایر خیرین و مدیران اصناف شهرستان مبارکه برگزار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز